Meer foto’s tegelijkertijd bewerken met iPhoto discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is mij niet gelukt om meer dan één foto te selecteren voor gelijktijdige bewerking. Tijdens vakantie honderden foto’s gemaakt, die ik niet stuk voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meer foto’s tegelijkertijd bewerken met iPhoto
Het is mij niet gelukt om meer dan één foto te selecteren voor gelijktijdige bewerking.
Tijdens vakantie honderden foto’s gemaakt, die ik niet stuk voor stuk wil gaan verbeteren, met bijv. een opdracht zoals Enhance. Mijn opzet is een algemene correctie uitvoeren voor een groot aantal resp. het gehele aantal gemaakte foto’s. Dan kunnen enkele stuks eruit worden geplukt voor eventuele verdere stuksgewijze bewerking. Indien een tegelijktijdige correctie van meer dan één foto niet mogelijk is met iPhoto, dan Aperture aanschaffen, of maar terug naar de Windows computer met Adobe Photoshop Elements? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle reactie! Ik ga het uitzoeken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
importeren van foto's iphone5 naar iphoto lukt niet meer | cathyv | iPhone algemeen | 3 | 16-08-13 21:16 |
Foto: kaart met eigen foto's bestellen in iPhoto | Biebiene | Muziek, foto & video | 1 | 16-08-12 10:38 |
iPhoto "ziet" geen foto's meer in iPhone(3G) | Leerdam | Muziek, foto & video | 0 | 26-08-08 19:38 |
|
|