Filmpjes van QIK bewaren discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Helaas ben ik een van de mensen die té laat doorkreeg dat QIK ermee gestopt is. Gelukkig heb ik de QIK app nog op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Filmpjes van QIK bewaren
Helaas ben ik een van de mensen die té laat doorkreeg dat QIK ermee gestopt is.
Gelukkig heb ik de QIK app nog op mijn gsm staan en de filmpjes die ik ermee gemaakt heb kan ik ook nog kijken. Het vervelende is dat er twee erg leuke filmpjes van mijn kinderen opstaan en die wil ik DOLGRAAG bewaren. De site van QIK bestaat niet meer, dus ik kan ze daar niet meer downloaden. Wie weet een manier of app waarmee ik bijvoorbeeld mijn scherm kan opnemen? Ik zou dan het filmpje kunnen afspelen terwijl een andere app dit filmpje opneemt. Of kan ik het filmpje op een andere manier veiligstellen?! Wie helpt me. Want ik vind het echt zeer belangrijk om deze filmpjes te bewaren. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien lukt het om de filmpjes via AirPlay (met de juiste software) op je PC af te spelen en (met de juiste software) daar op te nemen?
|
|||
|
|||
Ik ben zo A-technisch....... Dus als iemand me bij zo'n dingen kan helpen?! Ik heb helaas een Windows computer en een iPhone 5S
|
|
|||
|
|||
Er bestaan diverse programma's waarme je van je computer een AirPlay ontvanger kunt maken.
Je kunt dan het filmpje op je iPhone afspelen en naar je computer sturen, en dan op je computer opnemen. Programma's zijn: Reflector en X-Mirage. Reflector Airplay Receiver - Mirror an iPhone or iPad to a Mac or PC X-Mirage - AirPlay receiver, Mirror, Record your iPhone, iPad, iPod screen&content to any Mac or Windows PC Screen wirelessly |
|
|||
|
|||
Even domme vraag.... Ik zie bij mij op mijn iPhone 5s geen Airplay. WEL airdrop, maar geen airplay..... Hoe kan dat?
Laat maar...... gevonden Laatst gewijzigd door PCM_Smeets; 07-07-14 om 17:51. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Helemaal super.... Het werkt!!! Ik heb de filmpjes kunnen veiligstellen. Ben er kei blij mee. Dank je wel voor de super tip
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten van iPhone in iMac bewaren zonder Adresboek daar te overschrijven. | McMac | iPhone algemeen | 3 | 15-04-12 21:59 |
van 1.0.2. naar 1.1.1, sms berichten bewaren | swarthur | iPhone algemeen | 7 | 30-10-09 21:08 |
|
|