Iphone laten afspelen op laptop luidsprekers discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik zou graag mijn iPhone draadloos naar mijn laptop willen voor muziek af te spelen. Iemand al ervaring mee? via bluetooth ofz? Ik gebruik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone laten afspelen op laptop luidsprekers
Beste,
Ik zou graag mijn iPhone draadloos naar mijn laptop willen voor muziek af te spelen. Iemand al ervaring mee? via bluetooth ofz? Ik gebruik mijn iPhone als gps, maar niet in alle auto's kan ik mijn iPhone aansluiten op de auto, dus zou ik graag naar mijn Laptop doorsturen die gaat luider. Met vriendelijke Groeten, Seppe Lameire |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou niet weten of dat kan, zal niet makkelijk gaan.
Een draagbare box dan? Kost even wat geld, maar dan heb je overal goed geluid. Beter als een laptop als je een wat duurdere koopt. |
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muziek Video's Random(shuffle) laten afspelen | bebe17 | iPad algemeen | 4 | 06-06-14 15:59 |
Video: iPhone videos afspelen werkt niet op laptop | janinee | Muziek, foto & video | 2 | 13-11-13 00:06 |
atv3 zonder jb divx laten afspelen | Manusteez | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 12 | 28-05-12 18:30 |
ipad muziek via autoradio laten afspelen | bollemarc | iPad algemeen | 3 | 17-02-12 15:18 |
bestanden van mijn laptop afspelen | RayS | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 08-02-12 22:40 |
|
|