muziek Video's Random(shuffle) laten afspelen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb voor ons klein mannen muziekclipjes kindermuziek van +- elk 3min op de ipad gezet (20tal) maar aangezien ik nergens op de Ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek Video's Random(shuffle) laten afspelen
Hallo,
Ik heb voor ons klein mannen muziekclipjes kindermuziek van +- elk 3min op de ipad gezet (20tal) maar aangezien ik nergens op de Ipad bij videos de Shuffle of random toets zie is het na elk liedje terug een ander lied opzetten Is hiervoor een oplossing dat alle liedjes zich na elkaar of random zich kunnen afspelen? mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zou ze wel in een afspeelijst kunnen zetten in de muziek app en zo op shuffle zetten.
|
|||
|
|||
Alvast bedankt imario maar het is de bedoeling v/d video's te laten afspelen. Bij muziek weet ik hoe het moet. Maar bij video's vind ik het niet 😔
|
|
||||
|
||||
Standaard krijg je een afspeellijst inbegrepen waarin je muziek video's zitten. Die zijn ook te beluisteren/bekijken in de muziek app. Overigens staan ze ook gewoon tussen je muziek. Excuses dat het wat onduidelijk over kwam.
|
|
|||
|
|||
inderdaad je hebt gelijk ik heb er videos op terug gevonden. Maar niet degene voor de kids ik zie dat er bij die videos bij staat niet gerechtigd voor icloud zou het hiermee te maken hbb dan?
Problem still not solved |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone shuffled muziek terwijl shuffle uit staat | idegroot1 | iPhone algemeen | 4 | 09-01-13 19:47 |
ipad muziek via autoradio laten afspelen | bollemarc | iPad algemeen | 3 | 17-02-12 15:18 |
Muziek op shuffle | cynthiar | Muziek, foto & video | 6 | 30-12-11 22:28 |
random shuffle ? | skully | iPhone algemeen | 0 | 14-01-11 09:53 |
Muziek: iphone slaat op hol, muziek versneld+ random voicecontrol | abdallahjohn | Muziek, foto & video | 5 | 29-08-10 03:16 |
|
|