Ipad --> Iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een aantal jaar muziek op mijn Ipad staan welke ik nu ook over zou willen zetten naar mijn Iphone. Alleen is deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad --> Iphone
Ik heb al een aantal jaar muziek op mijn Ipad staan welke ik nu ook over zou willen zetten naar mijn Iphone.
Alleen is deze muziek er ooit op een andere computer opgezet, deze muziek staat dus alleen op mijn Ipad en niet op mijn computer of Itunes. Hoe kan ik deze nu overzetten, zonder dat ik alles kwijtraak. Hopelijk kunnen jullie me verder helpen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iCloud Drive
Voortaan heb je de vrijheid om te bepalen met welk type document je werkt op welk apparaat. Met iCloud Drive kun je namelijk al je presentaties, spreadsheets, pdf’s, afbeeldingen en andere soorten documenten bewaren in iCloud. Zodat je ze altijd kunt gebruiken op je iPhone, iPad, iPod touch en Mac, en zelfs op je pc. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar hoe kan TS nu zijn muziek van zijn iPad bekijken/beluisteren op zijn iPhone via iCloud Drive volgens jou? |
|
|||
|
|||
De drive gebruik je als Back-up. Die Back-up zet je dan op de iPhone. Alles zal er normaal gezien op moeten staan.
|
|
|||
|
|||
Sorry hoor maar iCloud Drive kun je niet gebruiken om muziek in op te slaan. Als TS een back-up maakt, worden de liedjes (die vanaf een computer erop zijn gezet) niet meegenomen.
Helaas moet je deze liedjes handmatig importeren in je iPhone via een computer. Als je ze gekocht hebt in iTunes is het een ander verhaal. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ikzelf gebruik gewoon spotify. 10Euro/maand, maar wel overal mijn muziek.... En op elk apparaat |
|
|||
|
|||
Citaat:
Helaas een geluidskwaliteit waarvan ik de tranen in m'n oren krijg... Er is dus geen mogelijkheid om muziek van een iDevice terug te zetten naar iTunes? Eenrichtingsverkeer? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb vroeger een programmatje geweten waar dit mogelijk moest zijn. Je sloot je Idevice aan en er kwamen allemaal folders... Zo kon je de muziek 'downloaden' op je pc.. Achteraf kon je ze dan syncen met eender welk apparaat... Ik kan helaas niet meer op de naam komen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zo niet staan om te testen, maar wellicht kan je eens kijken of je met ifunbox bij de muziekbestanden kan komen, ze daarmee naar je computer kopiëren en dan in itunes zetten?
|
|
|||
|
|||
Met de app iFile Express kun je bij de map waar de muziek staat en deze uploaden naar een computer. Nog niet zelf geprobeerd, maar volgens de speks kan dat. De inhoud daarvan sleep je dan weer naar iTunes.
Edit: even geïnstalleerd... één reclamebende en geen map te zien. Snel weer verwijderd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 apps opstarten niet mogelijk en iphone toetsenbord op de ipad | master010 | iPad algemeen | 2 | 01-08-11 13:29 |
|
|