Ipad 2 apps opstarten niet mogelijk en iphone toetsenbord op de ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb de ipad 2 en deze is gejailbreakt. Heb er eigenlijk geen problemen mee gehad tot ik de ipad vandaag uitzette en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 2 apps opstarten niet mogelijk en iphone toetsenbord op de ipad
Hallo allemaal,
Ik heb de ipad 2 en deze is gejailbreakt. Heb er eigenlijk geen problemen mee gehad tot ik de ipad vandaag uitzette en weer aan. Nu staan de pictogrammen niet meer op de juiste plaats en ze zijn ook kleiner. als ik een app aanraak crasht de ipad en komt ik weer bij het apple logo. (op het bijgevoegde plaatje is duidelijk wat ik bedoel) Ik heb al geprobeerd hem te resetten. Als ik via itunes op herstellen zou drukken dan wordt ook de nieuwste software geinstaleerd en dat zou dan dus betekenen dat ik hem niet meer kan jailbreaken toch? ik hoop dat iemand een oplossing weet. alvast heel erg bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je hem update ben je je jailbreak kwijt. Heb je btw barel geïnstalleerd ? Bij mij kreeg ik dit probleem door barel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik lees net dit bericht TinyUmbrella 5.00.06 ondersteunt ook iPad 2 met 3G (jailbreak) - iPad - iPadclub ik weet niet of ik het goed begrijp maar dan zou ik het dus weer terug kunnen zetten? , Want ik heb wel een keer met tiny zo'n shsh opgeslagen? Update Ik heb het terug gezet zoals in bovenstaand berichtje stond en hij doet het nu weer en is nog steeds 4.3.3 dus bedankt voor de hulp zover. het is nu dus opgelost Laatst gewijzigd door master010; 01-08-11 om 13:50. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toetsenbord verschijnt niet meer op iPad | tipper | iPad algemeen | 4 | 06-09-11 09:28 |
iPad: iPad wil niet meer opstarten. | RichyK | Jailbreak | 2 | 23-06-11 21:44 |
iPad: Ipad in DFu mode via Greenpois)n gaat niet door automatisch opstarten | smike | Jailbreak | 8 | 01-12-10 18:21 |
BT toetsenbord koppelt niet met iPad | macleentje | iPad algemeen | 6 | 31-07-10 00:59 |
|
|