Mail op iPad crasht discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal! Op een of andere manier crasht de mail op mijn iPad ineens. Hij heeft het altijd gedaan (heb zowel een iPad 1 als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail op iPad crasht
Hey allemaal!
Op een of andere manier crasht de mail op mijn iPad ineens. Hij heeft het altijd gedaan (heb zowel een iPad 1 als een iPad 2 vanaf de release op m'n mail aangesloten), maar op beiden doet hij het niet meer. Als ik de mail aan zet crasht hij gelijk. Ik heb verder geen jailbreak ofzo toegepast, en m'n internetprovider is hetnet (dus KPN). Iemand een oplossing/hetzelfde probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je de iPads al eens opnieuw opgestart? Wat het ook kan zijn ( spreek uit ervaring) is dat je op je mail een grote mail Binnenkrijgt. Met bijvoorbeeld veel foto"'s. Als hij ze probeert te downloaden naar de iPad crashed de app... dus Miss daar even naar kijken!
|
Labels |
crash, ipad, mail |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail crasht | Casartelli | iPhone algemeen | 1 | 28-09-10 13:03 |
Mail crasht direct na opstart (3GS 32 GB) | Trailjunky | iPhone algemeen | 0 | 10-03-10 09:45 |
mail crasht na enkele seconden | elco | iPhone algemeen | 0 | 21-02-10 13:57 |
Grote uitgaande mail crasht iPhone | --Christiaan-- | iPhone algemeen | 1 | 09-01-09 18:56 |
mail applicatie crasht bij 2.1 | misterroma | Archief | 2 | 02-10-08 12:18 |
|
|