overzetten muziek van iphone naar mac met yosimite discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb muziek op de iPhone5 staan die niet is gekocht met iTunes. Overzetten naar iTunes zonder meer werkt daarmee niet. Toch wil ik deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
overzetten muziek van iphone naar mac met yosimite
Ik heb muziek op de iPhone5 staan die niet is gekocht met iTunes. Overzetten naar iTunes zonder meer werkt daarmee niet. Toch wil ik deze muziek van de iPhone5 naar de Macbook Pro hebben. Op het Macbook draait Yosimite als besturingsprogramma. Wie weet raad? Dank! Natascha
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet, moet je dan de oorspronkelijke bestanden in iTunes zetten. Er zijn apps die dat kunnen: CopyTrans, Export2, AppLimited en andere. Ik ken die apps zelf niet en kan dus geen 'beste' aanwijzen, maar jouw probleem heeft dus oplossingen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone gesync met andere bieb; muziek overzetten van iP 3 naar iP4 lukt niet | Bamekipa | iTunes | 0 | 25-07-13 11:04 |
Muziek: Muziek van iPhone overzetten naar de iPad2 met hetzelfde account | vuurvreter | Muziek, foto & video | 1 | 09-01-13 19:46 |
Muziek: Muziek overzetten van iPad naar Mac | derper | Muziek, foto & video | 1 | 09-12-11 20:25 |
Bestanden overzetten van Mac naar iPhone | wjd | Desktop-applicaties | 1 | 26-08-08 13:28 |
|
|