Muziek IPod discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe zet ik op een eenvoudige manier mijn muziek op een stick??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek IPod
Hoe zet ik op een eenvoudige manier mijn muziek op een stick??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Sleep muziek naar de stick in de verkenner.
|
|||
|
|||
Muziek van Ipod
Hallo Daniel,
Ik ben niet zo bekend met de computer(67 jaar)moet ik dan de Ipod aansluiten aan de laptop en muziek in de verkenner zetten,en daarna naar een stick???? Mvg, Hennie |
|
||||
|
||||
Hi Hennie,
Ik vroeg me al af wat je iPod ermee te maken had. Je kunt geen muziek vanaf je iPod kopiëren naar je pc. Als het toevallig op die pc in iTunes of iets dergelijks staat kun je alle muzieknummers slepen naar je USB stick. Je moet hiervoor dus in verkenner je USB stick open hebben staan. Toevoeging 20:55: Je kunt ook deze pagina als hulp gebruiken. |
|
|||
|
|||
Muziek van Ipod naar stick
Dank je wel ,ik ga het proberen
Mvg, Hennie |
|
||||
|
||||
Laat alsjeblieft weten of het gelukt is. Dan hebben anderen er ook wat aan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: hoe zet ik nieuwe muziek op mijn ipod zonder oude muziek te verwijderen? | emielgruter | Muziek, foto & video | 2 | 22-02-15 12:21 |
Windows: muziek op ipod zetten zonder ipod resetten | 100tibor | iTunes | 0 | 07-01-13 00:43 |
Windows: Muziek wel op iPod maar ipod zegt geen materiaal | Silverleaf | iTunes | 2 | 15-10-11 02:08 |
Muziek op ipod, maar word niet op ipod herkent | NoWayOut | Muziek, foto & video | 3 | 06-03-11 13:46 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
|
|