Geïmporteerde video's worden foto's in Finder discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de nieuwe "foto's" app wordt gebruikt op de laptops en desktops van Apple, kan ik mijn video's niet meer kopiëren en plakken in een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geïmporteerde video's worden foto's in Finder
Sinds de nieuwe "foto's" app wordt gebruikt op de laptops en desktops van Apple, kan ik mijn video's niet meer kopiëren en plakken in een map bij finder. Er staat dan bv "thumb_IMG_0123_4567.jpg"
Weet iemand hoe ik mijn geïmporteerde video's toch in een mapje kan zetten waar deze daadwerkelijk in videoformaat blijven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
app, foto, iphoto, macbook, video |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geimporteerde foto's van de Iphone op computer draaien | Niegie | iPhone algemeen | 0 | 18-09-12 22:30 |
Geimporteerde video is groen (via camera connection kit) | ym1983 | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 09-06-12 16:36 |
Foto: U kunt foto's en video's maken met de camera of foto's en video's synchroniseren..... | JeffreyRobin | Muziek, foto & video | 2 | 06-01-12 19:46 |
Video's worden niet gesynced vanuit foto map | Boeiend | iTunes | 0 | 21-08-10 16:54 |
I-tunesUSA op geimporteerde Ipad uit VS | renessy | iPad algemeen | 1 | 24-07-10 08:24 |
|
|