I-tunesUSA op geimporteerde Ipad uit VS discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik was wat verhalen aan het lezen van mensen die hun Ipad uit Amerika hebben gehaald. Ik zit hier namelijk ook over te denken.... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I-tunesUSA op geimporteerde Ipad uit VS
Hey,
ik was wat verhalen aan het lezen van mensen die hun Ipad uit Amerika hebben gehaald. Ik zit hier namelijk ook over te denken.... Hierin kwam naar voren dat ze nog niet via de nederlandse I-tunes konden werken en een amerikaanse I-tunes account hebben moeten aanmaken. Nu de Ipad ook in nederland is losgelaten kan er dan nu wel met de nederlandse versie gewerkt worden of ben je met een amerikaanse Ipad nog steeds gebonden aan de amerkaanse I-tunes??? René |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt denk ik wat oude en inmiddels achterhaalde berichten gelezen.
Het is al een hele tijd mogelijk iPads te activeren met de NL-versie van iTunes en met een NL-account, ongeacht waar de iPad vandaan komt.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 uit VS | Doblie | Archief | 2 | 09-03-11 17:25 |
ipad uit Amerika | itsy | iPad algemeen | 30 | 14-07-10 09:38 |
Ipad uit VS | nela | Archief | 1 | 11-05-10 16:59 |
Ipad uit VS | donovoso | Archief | 1 | 02-05-10 14:17 |
iPad uit de doos | wvy | iPad algemeen | 7 | 28-04-10 14:17 |
|
|