Bestelling via Gravis.de discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben erg benieuwd hoe lang iedereen moet wachten op zijn/haar iPad besteld via Gravis.de Ook erg handig voor mensen die overwegen eerder dan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bestelling via Gravis.de
Ik ben erg benieuwd hoe lang iedereen moet wachten op zijn/haar iPad besteld via Gravis.de
Ook erg handig voor mensen die overwegen eerder dan de nederlandse release een iPad te kopen. Ik heb er gistere een besteld en betaald via paypal(nog niets van mijn bank rekening afgeschreven) Op het moment van mijn bestelling was alleen de 64GB 3G beschikbaar. Mijn bestelling: Bestel datum: 12-7-2010 Voorlopige verzend datum: 14-7-2010 Aankomst: 15-7-2010 Model: iPad 64GB 3G Modellen beschikbaar: alleen 64GB 3G Geld af geschreven: 13-7-2010 UPS mail gehad: 13-7-2010 iPad binnen gekregen: 15-7-2010 Zoals je ziet hoef je dus niet te wachten op de NL release ! ik ben dr blij mee wat een vet ding!! hehe Laatst gewijzigd door Guest-20210103162621; 15-07-10 om 13:26. Reden: Nieuwe info gekregen van Gravis.de |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vrijdag einde middag besteld met Rembours.
Gister UPS tracking gehad. Volgens planning komt hij morgen. 64GB 3g |
|
|||
|
|||
Vrijdagmorgen besteld, chauffeur is nu onderweg...
|
|
|||
|
|||
Vorige week donderdag 08/07 gereserveerd, opgehaald en betaald.
|
|
|||
|
|||
En zojuist in ontvangst mogen nemen.
Wat een pracht dingetje!!!!!! |
|
|||
|
|||
Ik wilde hem ook via deze winkel bestellen, maar helaas hoorde ik vanmorgen van de klantenservice dat het 2 tot 3 weken duurt...
|
|
|||
|
|||
Net een medewerker van gravis aan de telefoon gehad en mijn Ipad 64 gb 3G Wi-Fi welke gisteren ochtend om 06.55u besteld is vandaag verzonden en zal hoogst waarschijnlijk morgen in mijn bezit zijn en met hoge uitzondering maandag pas. Maar dat is nog altijd eerder dan dinsdag, wat volgens de geruchte de release datum is.
|
|
|||
|
|||
Moet je dit nu echt in elk topic gaan posten? Ben blij voor je dat je er een hebt bemachtigd, maar hoef het niet overal te lezen.
|
|
|||
|
|||
22/6 bij gravis.de de 64gb+3g besteld opgehaald op 30/6 perfecte koop!
|
|
|||
|
|||
Levert Gravis.de weer buiten Duitsland dan?
|
|
|||
|
|||
Ja hoor ze leveren gewoon aan Nederland
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gisteren Gravis gebeld voor de Wi-Fi 64gb, gelijk gereserveerd en opgehaald in Aachen. Toch een half uurtje rijden
Goede service en wat een fijn apparaatje |
|
|||
|
|||
Wat grappig dat er een Gravis.de topic is hier. Ik heb daar laatst mijn iPad hoesje en iPad dock gehaald nette lui daar!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Maar ik heb inmiddels mijn iPad. Niet uit Duitsland maar uit Zeeland. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij spoor je niet.
Laatst gewijzigd door Destiny; 18-07-10 om 15:47. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
Bestelling bij T Mobile | Rene K. | Odido (T-Mobile) | 1293 | 29-01-10 01:03 |
Phoneshop.nl Bestelling | Wimpie100 | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-12-09 02:12 |
|
|