verloor 80 foto's van de iPhone 5s discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs mijn iphone 5s geupdate en tijdens het proces heb ik 80 foto's verloren. Ik heb geen backup. Kan iemand mij hierbij helpen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verloor 80 foto's van de iPhone 5s
Ik heb onlangs mijn iphone 5s geupdate en tijdens het proces heb ik 80 foto's verloren. Ik heb geen backup. Kan iemand mij hierbij helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Had je voordat je ging updaten iCloud-fotobibliotheek aan staan? Zo ja, zet het aan als het uit staat en kijk op www.icloud.com of je foto's daar wel staan.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe whatsapp foto's scheiden van Camera foto's | wiphone | iPhone algemeen | 4 | 28-08-14 17:35 |
Foto's naar pc van iPhone 4 & iPad3 wel, van iPad4 niet. | Jack023 | iPad algemeen | 5 | 30-12-12 18:21 |
App voor het combineren van meerdere foto's tot één foto | RBRCH | iPhone Apps | 5 | 06-12-12 15:35 |
foto's van pc importeren, alle vorige foto's weg | lepieto | iPhone algemeen | 0 | 19-09-12 16:42 |
|
|