Hoe whatsapp foto's scheiden van Camera foto's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Alle foto's komen nu in één en dezelfde map, hoe kan ik ervoor zorgen dat Whatsapp foto's automatisch in een apart album komen? Willem...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe whatsapp foto's scheiden van Camera foto's
Alle foto's komen nu in één en dezelfde map, hoe kan ik ervoor zorgen dat Whatsapp foto's automatisch in een apart album komen?
Willem |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er is geen "map". Er is alleen maar de Filmrol. En een Album is niet meer dan een index met verwijzingen en thumbnails naar plaatjes in de Filmrol.
|
|
|||
|
|||
Ik bedoel inderdaad filmrol. Dus het is niet mogelijk om ze te scheiden als ik het goed begrijp? Als ik dus een whatsapp foto binnen krijg, deze automatisch in het album "whatsapp" komt te staan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik weet genoeg, dankjewel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe voorkom ik dat foto's gemaakt door de voorste camera(iPhone), de foto's spiegelt? | Survivor94 | iPhone algemeen | 2 | 01-04-13 20:26 |
Video's en foto's scheiden in filmrol.. hoe? | Pgs3000 | Muziek, foto & video | 5 | 13-07-12 18:21 |
foto's van camera onscherp | Borsatie | Muziek, foto & video | 4 | 31-10-11 10:12 |
foto van camera naar Ipad | gelder56 | iPad algemeen | 2 | 13-07-11 17:59 |
|
|