'Echte' iPhone 5 blijkt geen originele batterij te hebben discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ongeveer 1,5 jaar geleden kocht ik een nieuwe iPhone 5 in een Mobistar Center. Wegens problemen omtrent de simkaartlezer ging ik terug naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
'Echte' iPhone 5 blijkt geen originele batterij te hebben
Hallo allemaal!
Ongeveer 1,5 jaar geleden kocht ik een nieuwe iPhone 5 in een Mobistar Center. Wegens problemen omtrent de simkaartlezer ging ik terug naar het Mobistar Center om deze iPhone binnen te leveren. De geschatte kostprijs van de herstelling was €350 (!). Deze prijs was zo hoog omdat ze geen originele batterij terugvonden in mijn iPhone. In het verleden heb ik mijn iPhone nooit laten herstellen, dus ik vrees dat ik opgelicht ben. Ik ben enorm teleurgesteld en weet niet wat ik moet doen. Misschien kunnen jullie mij raad geven? Met vriendelijke groetjes Britt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier is nog zo´n Mobistar gevalletje met niet originele onderdelen, in dit geval een scherm:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-garantie.html Vraag een second opinion aan Apple. |
|
|||
|
|||
Heb je dit al aan Apple gemeld ?
Je kan ook controleren waneer je toestel aangeboden werd voor welke herstellingen https://daw.apple.com/cgi-bin/WebObj...language=US-EN Zo niet lijkt het alsof Mobistar dit niet de correcte weg heeft gevolgd |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hallo Ik heb het gecontroleerd en er zijn geen herstellingen uitgevoerd... |
|
|||
|
|||
Heb je een herstelbon van Mobistar?
Hier kan je bij Apple aantonen en vragen of dit mogelijk is. ? Kijk vooral het serienummer na of dit klopt met je aankoopbon en je herstelbon als die daarop vermeld staat |
Labels |
batterij, iphone5, mobistar, oplichting, orginele |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Originele batterij in iphone 4S ? | faire4u | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 26-05-14 18:16 |
iPhone 4S batterij : èchte oplossing ? | Wolfkie44 | iPhone algemeen | 2 | 05-01-12 21:14 |
|
|