Dell laptop pakt Iphone 4S niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal. Ik heb sinds januari een gebruikte Iphone 4s. Toen was hij 2 jaar oud. En ik heb sinds maart een nieuwe Dell Inspiron ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dell laptop pakt Iphone 4S niet.
Dag allemaal.
Ik heb sinds januari een gebruikte Iphone 4s. Toen was hij 2 jaar oud. En ik heb sinds maart een nieuwe Dell Inspiron 15. Maar ik heb een probleem bij deze combinatie, als ik de Iphone via de USB combinatie aansluit, geeft hij constant (iedere seconde) het aankoppel geluidje. Daardoor kan ik er dus niets mee, omdat hij dan ook steeds weer automatisch afkoppeld (lijkt het wel) De Dock-Connector is vandaag vervangen, maar dat helpt niet. (moest toch gebeuren) Verder is de Iphone helemaal goed, en de Laptop ook. Ik hoop daarom ook nog een aantal jaar met deze combinatie te kunnen werken. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb net de laatste versie van Itunes geinstalleerd. ook mijn Iphone is helemaal up to date (7.1.2) Ik heb hem niet gejailbreaked oid
|
|
|||
|
|||
Als het dan nog niet werkt is er iets mis met:
1) De USB-kabel; 2) De dock connector; 3) In het slechtste geval de USB-bus in de iPhone; In de veronderstelling dat de USB-poorten op de laptop goed werken. |
|
|||
|
|||
1) ik heb het met 2 kabeltjes geprobeerd. Het zijn wel goedkope dingen van Ebay, maar met opladen heb ik geen enkel probleem, en bij mijn vorige laptop deed hij het ook gewoon goed.
2) Dock connector is vanochtend vervangen, bij de oude dock connector deed hij hetzelfde. 3) kun je dat verder uitleggen? Dat zal het misschien dan zijn. Maar in mijn vorige laptop deed hij het gewoon goed. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 augustus 2014 om 16:34 ---------- ik zie net trouwens dat hij error melding 0Xe8000065 geeft. Misschien helpt dat wat meer. (eerst gaf hij die niet) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
uiteraard werken de USB poorten verder nog helemaal goed. En hij geeft hetzelfde weer bij al de 4 de USB poorten
De OS van de laptop is Windows 8 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
dat werkt niet. En daarnaast helpt het ook niet echt mee dat ik een enorme noob ben op dat gebied
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dell laptop als tweede scherm gebruiken? | appelscha21 | Desktop-applicaties | 1 | 02-06-14 10:46 |
Nieuw laptop pakt iphone 5s niet. | rhent | iPhone algemeen | 9 | 17-03-14 22:02 |
Iphone 4 pakt Wi-Fi niet (niet boven 3g) | iproel | Wi-Fi | 2 | 11-05-11 21:15 |
Iphone pakt muziek niet. | IphoneBezitter | Archief | 2 | 26-03-10 23:25 |
|
|