Nieuw laptop pakt iphone 5s niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb sinds kort een nieuwe laptop (HP). Mijn iPhone heb ik via mijn oude laptop geïnstalleerd. Nu wilde ik hem aan mijn nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuw laptop pakt iphone 5s niet.
Goedemiddag,
Ik heb sinds kort een nieuwe laptop (HP). Mijn iPhone heb ik via mijn oude laptop geïnstalleerd. Nu wilde ik hem aan mijn nieuwe laptop leggen. De laptop zelf vind de iPhone wel en kan ik ook via verkenner naar mijn afbeeldingen en video's. Maar iTunes vindt hem niet of geeft hem in ieder geval niet weer. Ik heb al een hoop geprobeerd, hem er opnieuw opzetten, ze telefoon uitschakelen en dan proberen. Iemand een tip/idee hoe ik dit op kan lossen? Ik zat er echt mee te klooien... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hmm das raar ik zie alleen mijn iphone in itunes en niet in de finder
weet je zkr dat je geen clone heb wow sorry negeer maar je werkt op windows zie ik net |
|
||||
|
||||
Staat in iTunes niet 'automatisch synchroniseren met iPhone voorkomen' of zoiets dergelijks aangevinkt?
En bedoel je trouwens met Citaat:
|
|||
|
|||
Ja klopt iTunes verwijderen en er opnieuw opzetten.
|
|
||||
|
||||
Oké, dat werkte dus niet. Mmmm, probeer iTunes, en alle onderdelen die erbij geïnstalleerd worden, eens helemaal (inclusief registerbestanden) te verwijderen.
Daar is een erg goed programma voor, REVOuninstaller. Doe dat eens, en probeer dan nog eens iTunes te installeren en da je iPhone eraan te hangen. Laatste versie van iTunes is ook altijd een aanrader En de laatste versie van de iOS ook altijd een aanrader Als je dat nou eens allemaal doet. Of, volg deze stappen |
|
|||
|
|||
Nou, ineens doet hij het weer.
Toch nog maar een keertje opnieuw geïnstalleerd en geüpdatet! Nu weer helemaal blij, nog bedankt voor de tips. |
|
|||
|
|||
Wanneer de fotoalbum leeg is, dan verschijnt je iDevice niet in finder. Neem een foto en koppel 'm opnieuw aan je mac en je zal zien dat deze nu wel in finder verschijnt
|
|
|||
|
|||
Een iPhone (zonder jalibreak) verschijnt nooit in Finder op een Mac, ook niet met plaatjes in de DCIM folder. Een iPhone verschijnt dan wel in iPhoto en/of Aperture.
|
|
|||
|
|||
Dan weet ik dat ook. Aangezien ik alleen ervaring met windows heb, ging ik ervan uit dat dezelfde logica ook van toepassing was op Macs
|
|
|||
|
|||
Citaat:
PS: Een iPhone verschijnt op een Mac natuurlijk ook in Image Capture (Fotolader?). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac pakt Iphone 4 niet meer | joecourt | iPhone algemeen | 10 | 08-11-12 20:49 |
PC pakt iPhone 3G niet en start niet volledig op! | Lukk | iPhone algemeen | 3 | 10-06-11 09:56 |
Iphone 4 pakt Wi-Fi niet (niet boven 3g) | iproel | Wi-Fi | 2 | 11-05-11 21:15 |
Iphone 3g pakt simkaarten niet (of nauwelijks) | Speeddragon | iPhone algemeen | 0 | 09-10-10 11:43 |
Iphone pakt muziek niet. | IphoneBezitter | Archief | 2 | 26-03-10 23:25 |
|
|