Iphone 4 pakt wifi niet (niet boven 3g) discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds ik mywi geinstalleerd heb gehad neemt hij de bekende wifi netwerken niet meer automatisch. Heb nu mywi eraf gegooid maar het mag niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 pakt Wi-Fi niet (niet boven 3g)
Hallo,
Sinds ik mywi geinstalleerd heb gehad neemt hij de bekende Wi-Fi netwerken niet meer automatisch. Heb nu mywi eraf gegooid maar het mag niet baten. Heb dacht ik alle instellingen al eens nagelopen maar ik kan nergens een oplossing vinden. Iemand een oplossing? Thanx Laatst gewijzigd door iproel; 10-05-11 om 21:35. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou zelf eens proberen om je iPhone opnieuw op te starten. Als dit niet werkt probeer dan het Wi-Fi uit te zetten, opnieuw opstarten en daarna de Wi-Fi weer aan te doen. Als dat ook niet werkt zou je de netwerk instellingen kunnen resetten of je iPhone terug kunnen gaan zetten doormiddel van een backup in je iTunes.
Ik hoop dat dit voor jou werkt. Groeten Sentmen. |
|
|||
|
|||
Hey het heeft geholpen denk ik! Top bedankt!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad pakt Wi-Fi van thuis niet meer | Fimu | iPad algemeen | 3 | 14-08-14 16:17 |
iPhone 4 pakt mijn Wi-Fi niet automatisch | johnnybt | Wi-Fi | 5 | 03-12-10 22:13 |
Iphone 3g pakt simkaarten niet (of nauwelijks) | Speeddragon | iPhone algemeen | 0 | 09-10-10 11:43 |
Raar probleem 3gs pakt sim niet dus kan niet activeren | jewwy | iPhone algemeen | 4 | 03-07-10 21:46 |
Iphone pakt muziek niet. | IphoneBezitter | Archief | 2 | 26-03-10 23:25 |
|
|