iPhone 4 pakt mijn WIFI niet automatisch discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben vorige week overgestapt naar andere provider (UPC) en sindsdien pakt mijn iPhone niet meer automatisch mijn WIFI als ik thuis kom. Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 pakt mijn Wi-Fi niet automatisch
Ik ben vorige week overgestapt naar andere provider (UPC) en sindsdien pakt mijn iPhone niet meer automatisch mijn Wi-Fi als ik thuis kom. Als ik em daarna laat zoeken en de code invoer heb ik gewoon Wi-Fi verbinden. gebruik ik, echter, mijn telefoon en tijdje niet dan ben ik de verbinding ook weer kwijt.
Mijn vrouw heeft Samsung Galaxy S en die heeft dat probleem niet. enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat voor router heb je? Lijkt erop dat dat het probleem is icm je iPhone.
|
|||
|
|||
lynksys W54 G
en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar al wat kleine probleempjes mee heb..... hij haalt ookal niet de aangegeven snelheid |
|
|||
|
|||
zelfde router hier en zelfde probleem...maar heel vaag want soms pakt ie hem meteen als ik thuis kom en soms helemaal niet, maar heb het ook met mijn laptop
|
|
||||
|
||||
Misschien helpt het de router een minuutje van de stroom te halen, een soort harde reset.
|
|||
|
|||
kijk of er andere firmware voor je router is bv: dd-wrt of open-wrt probeem opgelost ,....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad pakt Wi-Fi van thuis niet meer | Fimu | iPad algemeen | 3 | 14-08-14 16:17 |
Iphone 4 pakt Wi-Fi niet (niet boven 3g) | iproel | Wi-Fi | 2 | 11-05-11 21:15 |
geen enkel provider pakt mijn iphone 4 | next1 | iPhone algemeen | 7 | 26-01-11 14:59 |
Help! iPhone pakt mijn telfort simkaart niet meer... | RhanJones | Archief | 4 | 14-02-09 01:18 |
Mijn iphone 16GB US pakt alleen de camera | linryt | Archief | 1 | 02-10-08 08:20 |
|
|