Iphone gebruikerstijd gelijk aan standby en gaat niet meer uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone gaat maar 12 uur mee, zonder te gebruiken. Ik zet hem op vliegtuigmodus, locatievoorzieningen gaan uit, de helderheid op zijn laagst en leg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone gebruikerstijd gelijk aan standby en gaat niet meer uit
Mijn iPhone gaat maar 12 uur mee, zonder te gebruiken. Ik zet hem op vliegtuigmodus, locatievoorzieningen gaan uit, de helderheid op zijn laagst en leg hem gewoon weg en nog steeds gaat de batterij heel snel leeg zonder er iets mee te doen. De standby tijd is altijd gelijk aan de gebruikkstijd. Ik heb maar 5 apps en voor de rest niks er op staan en gebruik nooit mobiel data.
Ook kan ik mijn iPhone niet meer uit zetten. Als ik hem probeer uit te zetten dan springt hij meteen over naar het appel logo en start hij weer op. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb een iPhone 4s met IOS 7.1.2 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een harde reset ook al geprobeerd? Als dat niet helpt, is er waarschijnlijk wat mis met de batterij. Als de iPhone nog garantie heeft kun je teruggaan naar de winkel waar hij is aangeschaft.
|
||||
|
||||
Citaat:
De connector is of verontreinigd met vuil en stof. Of defect. Familielid gehad met zelfde probleem, dockconnector laten vervangen ( was buiten de garantie) alles opgelost. Waarschijnlijk kun je ook geen geluid/ muziek meer afspelen, beltonen werken nog wel. Zoek maar eens op defect dockconnector. |
|
||||
|
||||
Graag gedaan,
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gebruiksduur gelijk aan standby duur | nance30 | iPhone algemeen | 14 | 19-02-14 21:23 |
iPhone 4s gaat ineens uit en niet meer aan | ykema | iPhone algemeen | 4 | 06-08-12 20:20 |
Iphone 4 gaat uit en niet meer aan | kaasje01 | iPhone algemeen | 17 | 08-06-11 10:01 |
standby , aan/uit knop werkt niet meer | Quintin | iPhone algemeen | 9 | 02-02-11 15:18 |
aan/uit standby knop werkt niet meer | laurensxeon | iPhone algemeen | 12 | 24-10-08 23:04 |
|
|