//

Fotobibliotheek van iphone verwijderen van macbook

Fotobibliotheek van iphone verwijderen van macbook discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Hierbij een dringende vraag. Ik heb een paar dagen geleden mijn Macbook Pro binnengekregen voor mijn opleiding voor school. Nu merk ik dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-09-15, 10:11
scelinew scelinew is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 1
Unhappy Fotobibliotheek van iphone verwijderen van macbook

Hallo iedereen,

Hierbij een dringende vraag. Ik heb een paar dagen geleden mijn Macbook Pro binnengekregen voor mijn opleiding voor school. Nu merk ik dat alle fotos die op mijn iphone 5 staan, ook staan op mijn laptop. Dit zou ik dus op een of andere manier willen verwijderen of weg willen halen. Ik zou de fotos kunnen verwijderen van mij iphone maar dat is niet de bedoeling. Ze zouden gewoon op mijn Iphone moeten blijven staan en niet te kunnen zien op mijn Macbook want deze laptop gebruik ik dus voor school en niet voor privé.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? dan zou ik erg blij zijn.

Groeten, Stephanie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-09-15, 10:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zet op de Mac in System Preferences -> iCloud -> iCloud Photo Library en iCloud Photostream uit. Doe dat ook op de iPhone. Verwijder dan alle foto's op de Mac.
Reageren

Labels
fotos, fotostream, iphone 5, macbook pro, verwijderen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fotobibliotheek verwijderen rvbnld iPhone algemeen 6 20-11-15 11:59
Foto's van fotobibliotheek naar laptop Rubino iPhone algemeen 0 11-03-14 12:40
Foto's verwijderen Iphone 5 kan niet (photostream en fotobibliotheek) sannev86 iPhone algemeen 6 12-08-13 20:06
foto's uit fotobibliotheek verwijderen lukt niet? sander01 Muziek, foto & video 9 16-11-11 22:29
- Help - Fotobibliotheek van Iphone naar PC ?? dujeco iPhone algemeen 3 09-08-10 13:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:47.