Fotobibliotheek van iphone verwijderen van macbook discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Hierbij een dringende vraag. Ik heb een paar dagen geleden mijn Macbook Pro binnengekregen voor mijn opleiding voor school. Nu merk ik dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fotobibliotheek van iphone verwijderen van macbook
Hallo iedereen,
Hierbij een dringende vraag. Ik heb een paar dagen geleden mijn Macbook Pro binnengekregen voor mijn opleiding voor school. Nu merk ik dat alle fotos die op mijn iphone 5 staan, ook staan op mijn laptop. Dit zou ik dus op een of andere manier willen verwijderen of weg willen halen. Ik zou de fotos kunnen verwijderen van mij iphone maar dat is niet de bedoeling. Ze zouden gewoon op mijn Iphone moeten blijven staan en niet te kunnen zien op mijn Macbook want deze laptop gebruik ik dus voor school en niet voor privé. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? dan zou ik erg blij zijn. Groeten, Stephanie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet op de Mac in System Preferences -> iCloud -> iCloud Photo Library en iCloud Photostream uit. Doe dat ook op de iPhone. Verwijder dan alle foto's op de Mac.
|
Labels |
fotos, fotostream, iphone 5, macbook pro, verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fotobibliotheek verwijderen | rvbnld | iPhone algemeen | 6 | 20-11-15 12:59 |
Foto's van fotobibliotheek naar laptop | Rubino | iPhone algemeen | 0 | 11-03-14 13:40 |
Foto's verwijderen Iphone 5 kan niet (photostream en fotobibliotheek) | sannev86 | iPhone algemeen | 6 | 12-08-13 21:06 |
foto's uit fotobibliotheek verwijderen lukt niet? | sander01 | Muziek, foto & video | 9 | 16-11-11 23:29 |
- Help - Fotobibliotheek van Iphone naar PC ?? | dujeco | iPhone algemeen | 3 | 09-08-10 14:42 |
|
|