Foto's van fotobibliotheek naar laptop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ooit foto's vanaf mijn pc naar de iPhone gestuurd, en nu is de pc kapot en wil ik de foto's naar mijn laptop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's van fotobibliotheek naar laptop
Ik heb ooit foto's vanaf mijn pc naar de iPhone gestuurd, en nu is de pc kapot en wil ik de foto's naar mijn laptop sturen voor het geval mijn iPhone kapot gaat of kwijt raakt. Ook kan ik geen andere iPhone halen omdat al mijn belangrijke foto's er nog op zitten. Foto's vanuit mijn Filmrol heb ik er wel van af kunnen halen. Ik heb echt heel veel gezocht hoe ik dit moet doen maar kan nergens een programma vinden die dat kan. Zou iemand mij aub kunnen helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's overzetten van laptop naar ipad | helmus2 | iPad algemeen | 1 | 16-02-14 21:10 |
foutmelding bij foto's overzetten van laptop naar iphone | sachakusssx | iPhone algemeen | 1 | 28-10-13 14:16 |
Foto: Foto van 4s naar laptop zijn niet te draaien | aniela1977 | Muziek, foto & video | 1 | 12-10-12 17:41 |
Foto's van laptop naar iPad2 | Legbers | Muziek, foto & video | 20 | 18-05-12 11:01 |
Windows: Foto's synchroniseren vanuit filmrol naar pc naar fotobibliotheek | Culo | iTunes | 7 | 10-09-11 20:07 |
|
|