iphone wil niet (slecht) opladen, winkel traceren? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, mijn iphone wil slecht opladen de kabel mag niet bewegen anders wil hij niet laden. nu heb ik met apple gebeld en die zeiden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone wil niet (slecht) opladen, winkel traceren?
hallo,
mijn iphone wil slecht opladen de kabel mag niet bewegen anders wil hij niet laden. nu heb ik met apple gebeld en die zeiden stuur maar op, waarop ik zei en een tijdelijk toestel dan? de vrouw gaf aan dat dit niet mogelijk was. nu is mijn vraag kan ik de winkel waar de telefoon gekocht is achterhalen, want die zijn verplicht een tijdelijk toestel te geven. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb hem over gekocht en ik kan ook geen contact meer krijgen met die persoon
|
|
|||
|
|||
Als je geen factuur/kwitantie/bon gekregen hebt bij die aankoop zal het moeilijk worden om de winkel te vinden.
|
|
||||
|
||||
Zonder bon zul je het met Apple moeten regelen.
|
|||
|
|||
Heb je de laderdock al schoongemaakt? Dat is meestal een van de oorzaken? Wat gebeurt er als je een ander kabel probeert ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze zijn alleen verplicht jou garantie te verlenen, verder niets. Wat je overigens wel kan doen is bij Apple een express replacement uit laten voeren. Dan krijg je eerste een nieuwe iphone en moet je daarna je oude terug sturen. Kost je wel 29 euro uit mijn hoofd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Touchscreen werkt niet/slecht tijdens opladen | jgrveld77 | iPhone algemeen | 5 | 12-01-15 15:46 |
iPhone 5s wil niet opladen met officiële lightning kabel ipad mini | kickboxer | iPhone algemeen | 12 | 06-11-13 23:43 |
iPhone 5 wil niet opladen | MichaelDeBoey | iPhone algemeen | 0 | 09-06-13 17:49 |
Iphone 4 wil niet meer opladen. | Hans Larijs | iPhone algemeen | 4 | 19-03-11 16:41 |
Iphone wil niet aangaan tijdens het opladen! | Chen | Archief | 3 | 03-12-09 14:21 |
|
|