iPhone 5 zwart en 5c roos gestolen! What to do discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze avond zijn onze iPhone 5 zwart en iPhone 5c gestolen We hebben ernaar gebeld maar stonden af Dus ook niet lokaliseerbaar via zoek mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 zwart en 5c roos gestolen! What to do
Deze avond zijn onze iPhone 5 zwart en iPhone 5c gestolen
We hebben ernaar gebeld maar stonden af Dus ook niet lokaliseerbaar via zoek mijn iPhone. Andere mogelijkheid? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als dit niet lukt dan iphone wissen. Daders hebben er dan niks meer aan. Je hebt je toestellen er niet mee terug , maar je maakt ze wel onverkoopbaar . |
|
||||
|
||||
Daders hebben er sowieso niks aan, zou 'm gewoon in Verloren modus zetten en contact opnemen politie en provider. Een eventuele koper zou 'm nog naar de politie kunnen brengen, aangifte doen, enz..
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat had ik vrijwel direct gedaan is afwachten zeker... Pfff |
|
|||
|
|||
Je kan hem herstellen maar er zal altijd om jouw Apple ID + wachtword worden gevraagd alvorens de nieuwe "eigenaar" hem kan activeren. Enige voorwaarde is dat er iOS 7 op staat (volgens je profiel 7.0.2, dus is goed) en dat je iCloud gebruikt (maar dat deed je ook al)
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is de iPhone nog te lokaliseren als je alles wist van op afstand ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik mij afvraag: werkt dat ook nog als je via DFU herstelt? Ik denk van niet juist? Want dat is wel een nadeel vind ik van het ganse systeem. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Yep. DFU-modus omzeilt het uitschakelen van iCloud terwijl het on-device wissen & Recovery-modus dit vereisen alvorens te herstellen. Dus volgens mij kom je het iCloud unlock-venster alleen tegen als je herstelt via DFU.
|
|
|||
|
|||
Ook als je een update wilt uitvoeren zal deze om wachtwoord vragen ..
Heb je deze niet dan kan je niks meer met de iphone , tot je hem zelf uit je lijst verwijdert |
|
|||
|
|||
Wat ik me al even afvraag (uit nieuwsgierigheid), is hoe de diefstal van 2 iPhones tegelijk gebeurd is?
|
|
|||
|
|||
We liepen op de kermis in aalst en mijn vriendin had met haart ante gebeld. En na hetgeen espresso e iPhone aan mij gegeven. Omdat ik daar altijd goed op let .
Ze zaten beide in mijn zak rechts voor en toch niets gevoeld en weg.... |
|
||||
|
||||
Jammer dat zoiets voorvalt. En 2 iPhones dan nog wel.
Zeker op drukke plaatsen je spullen goed wegsteken. |
|
|||
|
|||
Op die manier... Dat is wel een serieuze tegenslag natuurlijk. Veel succes nog verder. Ik hoop dat je ze toch nog terug vind of dat de dader ze ergens achter laat omdat hij er niets mee kan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G 8Gb zwart gestolen of kwijt | moose | iPhone algemeen | 0 | 09-07-10 21:37 |
Camera geeft roos, rood beeld. | Ennit84 | iPhone algemeen | 0 | 26-08-09 22:34 |
GESTOLEN: iPhone 3G 16GB Zwart | Acrobat | Chat en geruchten | 14 | 13-06-09 23:24 |
|
|