iPhone 5S iOS update 7.0.6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren ben ik naar de Apple Store in Amsterdam geweest, aangezien de batterij van mijn iPhone 5S zonder intensief gebruik binnen 1 dag leeg was. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5S iOS update 7.0.6
Gisteren ben ik naar de Apple Store in Amsterdam geweest, aangezien de batterij van mijn iPhone 5S zonder intensief gebruik binnen 1 dag leeg was.
Door de goede service van Apple kreeg ik zonder problemen een nieuw exemplaar. (iPhone 5S eind januari gekocht). Tot heden is de iPhone 5S zoals van ouds. Alleen draait deze wel op iOS 7.0.4. Nu vraagt hij wel naar de huidige iOS 7.0.6 update. Ben bang dat als ik hem ga updaten dat het batterij probleem terug komt. Hebben meer mensen batterij problemen onder iOS 7.0.6 als iPhone 5S gebruiker? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen probleem met de update
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
nope, ik ook geen (extra) problemen met 7.0.6
|
|
||||
|
||||
Ik draai nu al een tijdje op 7.0.6 en heb nergens last van. De update is dan ook veels te klein en draaide maar om een bug, het SSL probleem. Dat probleem is echter wel zo kritisch dat ik je zeker zou aanraden niet te twijfelen en te updaten.
|
|
||||
|
||||
Dus omdat je hiervoor vreest ga je wachten tot je garantie verloopt, om dan pas bij Apple aan te kloppen dat je erachter bent gekomen dat het apparaat problemen heeft? Gewoon updaten (naar 7.1); de kans op zulke problemen is vrij klein en hoe eerder je zo'n probleem ontdekt, hoe beter
|
|||
|
|||
Heb 'm geupdate. Tot zo ver nog een problemen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 7 beta update naar iOS 7 iPhone | DJ Deve | iPhone algemeen | 0 | 03-10-13 01:02 |
iPhone: iphone 4 van ios 5.1.1 naar ios 6.1.2 jailbreak update? | spectrum65 | Jailbreak | 11 | 25-03-13 11:24 |
Iphone 4 start niet meer na update IOS 5.1.1 naar IOS 6 | bartgez106 | iPhone algemeen | 1 | 21-03-13 08:39 |
|
|