Iphone 5s: App downloaden niet mogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond! Ik heb vandaag een iphone 5s gekocht en zit al direct met problemen: hij zegt constant bij het downloaden van bepaalde app's (zoals pages, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5s: App downloaden niet mogelijk
Goedeavond!
Ik heb vandaag een iphone 5s gekocht en zit al direct met problemen: hij zegt constant bij het downloaden van bepaalde app's (zoals pages, keynote, asphalt,...): "App downloaden niet mogelijk" als de app al een poosje aan het laden is. Iemand een idee hoe dit op te lossen valt? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als ik dit heb probeer ik het volgende:
- iPhone helemaal opnieuw opstarten - Uit- en inloggen van de App Store Meestal helpt dit wel |
|
||||
|
||||
Ik zou dan de volgende variant op bovenstaand advies aanraden:
- Uitloggen App Store - Harde reset - Inloggen App Store
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App store apps downloaden lukt niet Iphone 5 | selocan | iPhone Apps | 4 | 02-10-13 21:47 |
Niet mogelijk apps te downloaden | Megapebbels | iPad Apps | 2 | 13-11-12 18:01 |
Sygic, downloaden niet mogelijk? | iphonedirk | iPhone Navigatie | 1 | 17-01-12 03:44 |
Niet mogelijk om downloaden van Cydia. | vladi | Jailbreak apps en thema's | 2 | 03-05-10 20:38 |
|
|