//

Sygic, downloaden niet mogelijk?

Sygic, downloaden niet mogelijk? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben al een tijdje in het bezit van Sygic navigatie, nu was er laatst een update die ik liet updaten, maar....... nu is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-12-11, 21:48
iphonedirk iphonedirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 13
Standaard Sygic, downloaden niet mogelijk?

Hallo,
Ik ben al een tijdje in het bezit van Sygic navigatie, nu was er laatst een update die ik liet updaten, maar....... nu is hij al dagen bezig, balkje onder icoontje, maar er gebeurd verders niks totdat ik het icoontje aan klik dan staat er onder "wachten" en als ik hem dan weer aan klik dan krijg ik de melding, Downloaden niet mogelijk, er is te weinig opslagruimte vrij om Sygic Western Europe: GPS Navigation te downloaden. U kunt de opslagruimte beheren in instellingen.

Wat nu te doen want ik heb nog 3,8GB ruimte?? Lijk me dus genoeg.
Wie heeft er een oplossing zodat ik het weer werkend krijg?

Groetjes,
Dirk

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 december 2011 om 21:47 ----------

Opgelost!!!!
Heb app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd.
Alleen wel gek dat er dan meteen in de App-store weer een update staat, die waar ik dus het probleem mee had, en in die update schrijven ze dat als je geen last heb van wegvallen van data dat je die App niet hoeft te updaten.
Maar hoe zet ik die update dan uit???
Er blijft nu constant een 1 in update staan en het is lastig met meerdere updates, want dan moet ik ze 1 voor 1 updaten, misschien iemand die daar een oplossing voor heeft?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-12, 03:44
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Ik weet niet of je nog steeds dit probleem hebt (het is ruim 5 weken geleden), maar zoja:
Makkelijkste oplossing (aangezien je blijkbaar weldegelijk last hebt van data-wegval): update downloaden via iTunes op je pc, dan syncen.

Edit:
Daarna niet vergeten, eenmalige handeling: op je iPhone even een Wi-Fi-connectie maken (is het snelst, 3G duurt veel langer en is onbetrouwbaarder), Sygic openen en de resterende landen zo installeren via je iPhone (blijkbaar werd het pakket te groot anders voor de regels van de iTunes Store (>2GB is niet toegestaan) en hebben ze zo een omweg-oplossing gevonden).
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gratis apps niet meer mogelijk?creditkaart ingeven niet meer mogelijk? Elfje76 iPhone Apps 0 02-11-11 23:14
Loader start niet op waardoor ik Cydia niet kan downloaden Mischa84 Jailbreak apps en thema's 2 06-02-11 16:24
Niet mogelijk om downloaden van Cydia. vladi Jailbreak apps en thema's 2 03-05-10 20:38
sygic navigatie werkt niet op 3gs pcsw iPhone Navigatie 5 21-07-09 23:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:40.