Niet mogelijk apps te downloaden discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb pas een iPad 3 gekocht en kan na het installeren van iOS 6 geen apss downloaden. Ik moet mijn wachtwoord invullen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet mogelijk apps te downloaden
Hallo, ik heb pas een iPad 3 gekocht en kan na het installeren van iOS 6 geen apss downloaden. Ik moet mijn wachtwoord invullen en dan zou ik normaal 3 vragen moeten beantwoordden, maar die vragen komen niet te voorschijn en ik moet telkens opnieuw mijn wachtwoord invullen. Weet iemand wat ik moet doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je je iPad al een keer opnieuw opgestart?
Wat je daarnaast nog even zou kunnen proberen is handmatig uitloggen op de App Store (Instellingen > iTunes en App Stores > Apple ID). |
|
|||
|
|||
Heb ik alle twee al gedaan, ik kan wel apps downloaden via kabel naar pc.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 november 2012 om 17:34 ---------- Ik heb het nogmaals gedaan en nu lukt het wel, alvast bedankt hoor |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps downloaden niet | jiggy1965 | iCloud | 1 | 09-03-12 00:59 |
Sygic, downloaden niet mogelijk? | iphonedirk | iPhone Navigatie | 1 | 17-01-12 03:44 |
gratis apps niet meer mogelijk?creditkaart ingeven niet meer mogelijk? | Elfje76 | iPhone Apps | 0 | 02-11-11 23:14 |
Apps. Downloaden niet | m.thart | iPhone Apps | 19 | 13-09-10 23:16 |
Niet mogelijk om downloaden van Cydia. | vladi | Jailbreak apps en thema's | 2 | 03-05-10 20:38 |
|
|