trage streaming Apple Music discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Op diverse fora ( https://discussions.apple.com/thread...t=120&tstart=0 ) wordt geklaagd over trage streaming van Apple Music. Ik heb het op mijn iPad, iPhone, Macbook Pro én Apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
trage streaming Apple Music
Op diverse fora (https://discussions.apple.com/thread...t=120&tstart=0) wordt geklaagd over trage streaming van Apple Music.
Ik heb het op mijn iPad, iPhone, Macbook Pro én Apple TV 4. Hij hapert als een malle en sommige nummers slaat hij over omdat hij ze simpelweg niet buffert. Dit gebeurt geheel randomly. Ook aankopen in iTunes, downloads van OS'en gaan tergend traag. Een aangekocht nummer heeft er 20-30 minuten over gedaan om te downloaden. Wanneer ik buiten ben en op 4g stream, draait het als een zonnetje. Je zou verwachten dat het aan mijn Wi-Fi ligt maar dat draait gemiddeld tegen 100mbit/s. Ook na meerdere resets van mijn netwerk blijf het zich voordoen. Ik heb deze klachten sinds iOs 9.1 en OSX 10.11.1. Ik ben er bijna van overtuigd dat het probleem bij Apple ligt (servers??) maar ik ben erg benieuwd naar de ervaringen hier. Iemand meer last van? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil ook absoluut geen goegeltoestanden in huis.
App updates werken niet? [Ziggo DNS-servers!] - appletips genius |
|
|||
|
|||
Citaat:
Keep you posted! |
|
|||
|
|||
Een tijdje geleden werd er ook over geklaagd. Ook door mij en ik heb geen Ziggo, wel glasvezel. Ik had toen het vermoeden dat het kon liggen aan het uploaden van mijn Fotobibliotheek, dat tergend langzaam is verlopen (waarschijnlijk ook door het bewerken van mijn video's in Foto's).
|
|||
|
|||
Ik heb dus mijn dns aangepast en het lijkt nu wat stabieler te draaien, lees; als een tierelier.
Of het aan de dns ligt of gewoon toeval, dat weet ik niet. Maar ik ben tevreden zoals het nu werkt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Crossfire 0.4.5 released (music streaming client for Firefly Server) | edgecrush3r | iPhone Apps | 6 | 19-05-09 09:46 |
|
|