Gebeurtenissen iPhoto-bibliotheek worden niet correct weergegeven discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhoto-bibliotheek was gekoppeld aan een externe harde schijf. Plots kon ik dit niet meer openen :-( Wanneer ik in het venster "Welke fotobibliotheek moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gebeurtenissen iPhoto-bibliotheek worden niet correct weergegeven
Mijn iPhoto-bibliotheek was gekoppeld aan een externe harde schijf.
Plots kon ik dit niet meer openen :-( Wanneer ik in het venster "Welke fotobibliotheek moet iphoto gebruiken?" mijn iphoto-bibliotheek aanduidde, werd dit niet geopend. De knop "open" bleef pinken. Ik heb dan maar een nieuwe aangemaakt. Probleem is dat er nu allemaal tekens staan onder de foto's ipv voorheen de datum. Ik heb ook de bibliotheek al geopend met command en option en gevraagd om miniaturen opnieuw op te bouwen, maar ook dit heeft niet geholpen. Iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iPhoto-bibliotheek opent niet meer | EmmaV | Desktop-applicaties | 0 | 23-12-15 00:55 |
Foto: Gebeurtenissen Foto's - iPhone vs. iTunes vs. iPhoto | MvdS | Muziek, foto & video | 0 | 20-10-13 20:36 |
IPhoto gebeurtenissen op alfabet | wijnstudio | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 17-01-11 20:14 |
Apps Iphone niet correct weergegeven Itunes | wieli040 | iTunes | 3 | 07-12-10 11:25 |
PDF wordt niet correct weergegeven | LA_Ranger | iPhone algemeen | 0 | 09-04-08 18:25 |
|
|