upload onedrive werkt niet goed discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer in te stellen dat mijn phone gemaakte foto's direct upload naar mijn onderdrive account. Heb ingesteld dat deze dat moet doen met wifi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
upload onedrive werkt niet goed
Ik probeer in te stellen dat mijn phone gemaakte foto's direct upload naar mijn onderdrive account.
Heb ingesteld dat deze dat moet doen met Wi-Fi EN 3/4G en ook op de achtergrond. Maar om onduidelijke redenen komt er NOOIT een foto in mijn idrive als ik de onedrive app niet open en kijk wat de upload status is. Als is ik dit doe worden de gemaakte foto's binnen notime geupload, open ik de app echter niet dan kan ik wachten totdat ik een ons weeg maar er komt niets. Is dit een (bekende) bug of heb ik toch nog ergens en instelling verkeerd staan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet werkt niet goed | Steffiee | iPhone algemeen | 0 | 18-06-13 18:38 |
Fotostream upload van pc naar icloud werkt niet | iJoey | iCloud | 3 | 28-11-12 14:14 |
auto lader werkt niet meer na nw upload | pamaco69 | iPhone algemeen | 2 | 15-08-10 23:39 |
sync. werkt niet goed?:S | martijn332 | iPhone algemeen | 10 | 16-12-08 08:14 |
|
|