Apple music naar gezinsabbonement omzetten. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn abonement van apple music omzetten naar een gezinsabonement. Nu is deze maand net afgeschreven en was ik benieuwd als ik hem nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple music naar gezinsabonement omzetten.
Ik wil mijn abonement van apple music omzetten naar een gezinsabonement.
Nu is deze maand net afgeschreven en was ik benieuwd als ik hem nu omzet of ik dan het volledige bedrag van €14,99 werd afgeschreven. Ik heb namelijk voor deze maand al €9,99 betaald en zou dus logisch zijn als er dan maar €5,- afgeschreven werd. Laatst gewijzigd door jffry90; 24-03-16 om 22:40. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Synchronisatie Apple Music van pc naar iphone 6 | Nijske | Muziek, foto & video | 5 | 24-10-15 17:37 |
Muziek: Naar volgende nummer werkt niet - Apple Music | iMSVP | Muziek, foto & video | 4 | 03-09-15 21:23 |
Apple account omzetten van volwassene naar kind | richardenjose | iPhone algemeen | 2 | 19-09-14 18:10 |
Belgische Apple ID omzetten naar Nederlands | Freestylejurgen | iPhone algemeen | 2 | 23-07-12 11:18 |
Films omzetten naar iTunes, iPad, iPhone 4 & Apple TV 2 met Meta Data | ghaghamashibaba | iTunes | 1 | 29-06-12 22:18 |
|
|