//

optimaliseer opslag werkt niet

optimaliseer opslag werkt niet discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Met 64 Gb heb ik echt te weinig geheugen. Met grote regelmaat heb ik 0 bytes free en moet ik opschonen om mijn telefoon (iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-09-16, 21:59
annevanhal annevanhal is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Veenendaal
Berichten: 16
Standaard optimaliseer opslag werkt niet

Met 64 Gb heb ik echt te weinig geheugen. Met grote regelmaat heb ik 0 bytes free en moet ik opschonen om mijn telefoon (iPhone 6s Plus) weer apps te kunnen laten draaien. Vandaar dat ik in IOS10 de nieuwe optie probeer Insttellingen/Muziek/Optimaliseer opslag. Er staat 23 Gb aan muziek op de telefoon, ik zet de setting dat er minimaal 16 Gb moet blijven. Bij te weinig geheugen zou hij de minder vaak gespeelde nummers naar iCloud moeten duwen. Uiteraard staat iCloud muziek bibliotheek aan in de settings van mijn telefoon. Ik heb ook op de Mac ondertussen de iCloud muziek setting aangezet. na het nodige syncen staat die bibliotheek inmiddels op iCloud. Maar de telefoon houdt het ruimte gebrek. er wordt helemaal niets verwijderd...... terwijl de setting beloofd dat de nummers in iCloud komen en terug gezet worden op het moment dat je ze zou afspelen.

Zie ik iets over het hoofd? Wie kan me op weg helpen?
met vriendelijke groet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
icloud, muziek, opslag, optimaliseer



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opslag iPad klopt niet eus18 iPad algemeen 9 12-06-16 19:25
20 GB opslag gratis upgrade 50 GB? Mooi niet. deleon iCloud 14 04-10-15 22:30
Mijn iPad GB opslag klopt niet Dennisriet iPad algemeen 8 19-09-14 15:09
Extra opslag kopen voor iCloud lukt niet!! Bylgus iCloud 7 19-03-12 19:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:35.