//

Spontaan nieuwe albums op iphone

Spontaan nieuwe albums op iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maak op mn Windows pc mappen met foto's aan (bvb zomer vakantie met 20 foto's, herfst met 18 foto's en kerst met 15 foto's). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-01-17, 23:14
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard Spontaan nieuwe albums op iphone

Ik maak op mn Windows pc mappen met foto's aan (bvb zomer vakantie met 20 foto's, herfst met 18 foto's en kerst met 15 foto's). Die sync ik met itunes naar mn iphone en na syncen vind ik de 3 mappen keurig terug in "foto's" op mn iphone. Echter al heel snel verschijnt er een veelvoud van deze 3 albums met dezelfde namen op mn ipgone met daarin alle foto's uit de verkeerde albums door elkaar gehusseld naast de corecte albums. Dus meer keer album kerst, meer keer album herfst en meer keer album zomer. Dit was bij vroegere iOssen niet maar al heel lang gebeurt dit bij mij. Wat doe ik fout of beter: wie weet hoe dit te voorkomen?
__________________
Nieuwe Ipad 16GB Wi-Fi fw8.4 + iphone 6 fw8.4 + AppleTV3 + iwatch sport 1.0.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone valt spontaan uit Jamalietjuh iPhone algemeen 19 29-02-12 08:35
iPhone 3Gs spontaan uit en weer spontaan aan WAH iPhone algemeen 1 17-11-11 10:48
Windows: Ping en nieuwe albums skully iTunes 1 08-09-10 01:29
Muziek: iemand een idee?:albums wel in afspeel lijst maar niet in albums ??? andre-nl Muziek, foto & video 8 16-06-08 15:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:40.