//

Time capsule knippert oranje

Time capsule knippert oranje discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een Time capsule aangeschaft en heb deze geďnstalleerd voor zover ik hier uit kwam, nu knippert hij echter constant oranje en kan ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-17, 10:12
Boccopopje's schermafbeelding
Boccopopje Boccopopje is offline
• iOS 10.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 16
Standaard Time capsule knippert oranje

ik heb een Time capsule aangeschaft en heb deze geďnstalleerd voor zover ik hier uit kwam, nu knippert hij echter constant oranje en kan ik hem niet vinden of openen om een back up van mijn mac te maken.

In eerste instantie wil ik er graag een back up van mijn iPhone opzetten, dit omdat mijn geheugen vol is en nu ik het via iCloud wil doen geeft hij constant aan dat dit 2 dagen duurt, na een dag is hij nog maar halverwege.
Dus ik wil dit graag op de time capsule doen, maar wat ik ook probeer dit lukt niet.

Kortere vraag voor in ieder geval mijn back up, kan ik mijn oude back up ook verwijderen op de mac en vervolgens een nieuwe maken?
__________________
Will it be easy?... Nope!
Worth it?... Absolutely... ... ...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-17, 10:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boccopopje Bekijk bericht
ik heb een Time capsule aangeschaft en heb deze geďnstalleerd voor zover ik hier uit kwam, nu knippert hij echter constant oranje...
Als de TC aangesloten is op een router moet de TC in brugmodus staan. Indien niet is er een dubbele DHCP server en NAT. En dan gaat het lampje oranje knipperen. Wat er aan de hand is kan je nakijken met AirPort Utility.

Citaat:
In eerste instantie wil ik er graag een back up van mijn iPhone opzetten...
Op een TC kan men geen backups maken van een iPhone/iPad. Niet in eerste, tweede of derde instantie.
  #3  
Oud 08-02-17, 16:39
Boccopopje's schermafbeelding
Boccopopje Boccopopje is offline
• iOS 10.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als de TC aangesloten is op een router moet de TC in brugmodus staan. Indien niet is er een dubbele DHCP server en NAT. En dan gaat het lampje oranje knipperen. Wat er aan de hand is kan je nakijken met AirPort Utility.



Op een TC kan men geen backups maken van een iPhone/iPad. Niet in eerste, tweede of derde instantie.

Dat heb ik met Airport Utillity geprobeerd alleen deze kan niet geopend worden op mijn Macbook. Dan krijg ik de melding dat hij niet geďnstalleerd kan worden op de schijf omdat OSX op dit volume niet wordt onderdersteund

Oh ik dacht te lezen dat dit wel mogelijk was, ik kon zelfs iTunes er naartoe verhuizen begreep ik, dit is dus niet zo?
  #4  
Oud 08-02-17, 16:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boccopopje Bekijk bericht
Dat heb ik met Airport Utillity geprobeerd alleen deze kan niet geopend worden op mijn Macbook. Dan krijg ik de melding dat hij niet geďnstalleerd kan worden op de schijf omdat OSX op dit volume niet wordt onderdersteund
AirPort Utility moet niet geďnstalleerd worden. AirPort Utility is onderdeel van macOS (OS X) en staat in de directory Utilities (Hulpprogramma's?).




Citaat:
Oh ik dacht te lezen dat dit wel mogelijk was, ik kon zelfs iTunes er naartoe verhuizen begreep ik, dit is dus niet zo?
Ik heb geen idee wat jij daar allemaal aan het uitspoken bent.
  #5  
Oud 08-02-17, 18:35
Boccopopje's schermafbeelding
Boccopopje Boccopopje is offline
• iOS 10.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
AirPort Utility moet niet geďnstalleerd worden. AirPort Utility is onderdeel van macOS (OS X) en staat in de directory Utilities (Hulpprogramma's?).






Ik heb geen idee wat jij daar allemaal aan het uitspoken bent.
Haha nee ik volgens mij ook niet, maar dankjewel, hij doet het!!! Althans hij is mijn mac aan het back uppen, jeejjj!
Probleem was inderdaad hij niet in bridge stond.

Sorry ik ben net nieuw in de mac wereld, na iPhone, iPad etc overgestapt maar ik moet ontzettend wennen. Ik heb dit eerder geprobeerd maar kreeg niets aan de praat, weg gezet en nu weer een poging! Dankjewel!

Kan ik de oude back up iPhone weggooien en een nieuwe maken of is dat risico te groot weet je dat ook?
  #6  
Oud 08-02-17, 18:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boccopopje Bekijk bericht
Probleem was inderdaad hij niet in bridge stond.
Ja, meestal weet ik waarover ik praat.

Citaat:
Kan ik de oude back up iPhone weggooien en een nieuwe maken of is dat risico te groot weet je dat ook?
Maak eerst een nieuwe backup en gooi dan de oude weg. Succes verder.
  #7  
Oud 08-02-17, 18:52
Boccopopje's schermafbeelding
Boccopopje Boccopopje is offline
• iOS 10.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ja, meestal weet ik waarover ik praat.



Maak eerst een nieuwe backup en gooi dan de oude weg. Succes verder.
Haha, super bedankt voor je hulp!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Time capsule Coronado38 Wi-Fi 10 19-10-16 12:06
Time Capsule of NAS??? wolff1984 Wi-Fi 1 02-02-16 14:30
Apple TV icm time Capsule tonveringa Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 10 30-01-12 14:09
Problemen met Time Capsule SebastiaanZ Desktop-applicaties 5 11-01-12 12:12
Air Video via 3G (icm Time Capsule) jap74 iPad algemeen 5 10-03-11 23:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:10.