beelden opnemen op Timecapsule discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een aantal beveiligingscamara's hangen en zou de beelden graag op willen nemen op m'n TimeCapsule. weet iemand of die mogelijkheid er is? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beelden opnemen op Timecapsule
Beste,
Ik heb een aantal beveiligingscamara's hangen en zou de beelden graag op willen nemen op m'n TimeCapsule. weet iemand of die mogelijkheid er is? mvgr, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
beelden opnemen op timecapsule
Ik heb de zelfde vraag.
Ik heb een foscam fi9900 ik wil deze op mijn 2tr TC opnemen ik heb mijn TC in brugmodus aan een xperiabox v10 hangen. Is dit mogelijk en hoe doe ik dit. |
|
|||
|
|||
Als je die camera kan wijsmaken dat de filmpjes op een AFP of SMB share moeten geplaatst worden zou het moeten lukken. Dus bijvoorbeeld naar:
afp://Time Capsule/Filmpjes/ of smb://Time Capsule/Filmpjes/ Als die camera Bonjour ondersteunt kan het ook naar afp://Time Capsule._afpovertcp._tcp.local/filmpjes/ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
timecapsule zichtbaar maken op xbmc | mikeh | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 09-01-12 21:04 |
iPad icm TimeCapsule | Dennisbest1979 | iPad algemeen | 1 | 21-03-11 23:55 |
Muziek / video van timecapsule op iPad | Gumy | iPad algemeen | 1 | 01-12-10 11:43 |
|
|