//

Moeilijkheden synchronisatie muziek

Moeilijkheden synchronisatie muziek discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond beste leden, Ik ben ten einde raad met mijn Ipod Touch 5, versie 9.3.5. Altijd te vrede geweest met al mijn Ipods, ook deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-04-17, 22:27
Nonnievlaa Nonnievlaa is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2017
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 1
Unhappy Moeilijkheden synchronisatie muziek

Goedenavond beste leden,

Ik ben ten einde raad met mijn Ipod Touch 5, versie 9.3.5.

Altijd te vrede geweest met al mijn Ipods, ook deze heb ik weer 4 jaar.
Het probleem waar ik nu alleen tegenaan loop is het synchroniseren van muziek naar mijn Ipod.

Altijd heb ik zonder muziek eerst in itunes te zetten, dit kunnen kopieren naar de gewenste afspeellijst. Helaas ging dit op den duur niet meer, en moest ik eerst alles kopieren naar Itunes alvorens ik het in de gewenste afspeellijst wilde zetten.

Ook dat ging weer een tijd goed, tot ik op een punt kwam dat ik niet meer tientallen nummers tegelijk naar een afspeellijst nog kopiëren. Dit kon op den duur maar met 4 nummers te gelijk.

En nu krijg ik er helemaal niks meer op....

Wat gebeurt er nu:
als ik hem koppel aan de computer, zo synchroniseer ik altijd mijn muziek, dan herkent Itunes de ipod gewoon.

Ook als ik nummer naar de gewenste afspeellijst sleep, lijkt het erop alsof de Ipod gesynchroniseerd word, het "bijwerken".

maar wat er dan gebeurt is apart,
Itunes stopt met bijwerken, waardoor heel mijn pc gaat hangen, en dan 'knalt' mijn Ipod uit Itunes. Dan krijg ik de melding dat de Ipod niet meer gevonden kan worden.

Ik heb al van alles gedaan, Itunes opnieuw geinstalleerd, zelfs oudere versies gebruikt. Ik heb mijn Ipod al een aantal maal terug gebracht naar de fabrieksinstellingen. Andere kabels gebruikt, andere computers of laptops.
In mijn laptop wordt mijn ipod helemaal niet herkent. Bij de pc van mijn broertje gebeurt hetzelfde, en bij de pc van mijn vader krijg ik er wel muziek op, maar dan moet ik wel op "synchroniseren" blijven klikken totdat alles erop staat. Mijn PC is niet heel veel anders dan die van mijn vader.

Hebben andere mensen hier ooit last van gehad? Of is er iemand die een idee heeft waar het aan kan liggen, want ik sta eigenlijk op het punt om een nieuwe te kopen terwijl de ipod er nog piekfijn uitziet, alleen de software werkt niet naar behoren.....

Alvast bedankt,

Nonnie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-17, 11:20
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Natuurlijk weer met mijn ogen dicht gelezen...
Reageren

Labels
ipod touch, itunes, muziek, synchronisatie muziek



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Moeilijkheden met bellen Sjaak de Bollenboer Overige providers Nederland 1 27-02-12 19:28
apps store geeft moeilijkheden kimmy1994 iPhone algemeen 9 01-01-12 14:33
Muziek weg na synchronisatie :S dekster iTunes 2 16-09-10 00:25
Moeilijkheden herstelling iPhone 1G USA (met garantie) Jensengels iPhone algemeen 4 04-03-09 12:03
Geen muziek na synchronisatie oliv4r iTunes 3 07-09-08 05:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:48.