Moeilijkheden met bellen discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al enkele jaren een iPhone via T-Mobile en naast de gebruikelijke T-mobile problemen gaat alles goed. Een maand geleden heb ik mijn vrouw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Moeilijkheden met bellen
Ik heb al enkele jaren een iPhone via T-Mobile en naast de gebruikelijke T-mobile problemen gaat alles goed. Een maand geleden heb ik mijn vrouw een sim only abonnement van Hollandsnieuwe gegeven, met internet.
Nu wil het geval dat ze mij vaak niet kan bereiken. Als ze belt krijgt ze meteen de voicemail. Ik krijg echter geen bericht dat ze gebeld heeft. Ook komen ongeveer de helft van de SMS-jes niet door. Whatsapp is ook geen optie want de 3g werkt voor geen meter. Iemand een idee wat er aan de hand is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
daar heb ik ook last van, ook t-mobile.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem met bellen | razerr | iPhone algemeen | 7 | 22-02-12 17:30 |
apps store geeft moeilijkheden | kimmy1994 | iPhone algemeen | 9 | 01-01-12 14:33 |
Bellen met oordopjes met microfoon = geruis? | GTFO | iPhone algemeen | 1 | 14-10-10 20:08 |
iphone valt uit met bellen op zwart scherm met apple | Bert60 | Archief | 2 | 04-10-10 11:19 |
Moeilijkheden herstelling iPhone 1G USA (met garantie) | Jensengels | iPhone algemeen | 4 | 04-03-09 12:03 |
|
|