//

Belminuten quota

Belminuten quota discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik zit met een klein probleempje. Ik heb een tijdje geleden een sim-only abbonement gekocht van ben.nl. Maar bij deze provider kan ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-06-11, 16:06
sentmen sentmen is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 144
Stuur een bericht via MSN naar sentmen
Standaard Belminuten quota

Hallo allemaal,

Ik zit met een klein probleempje. Ik heb een tijdje geleden een sim-only abbonement gekocht van ben.nl. Maar bij deze provider kan ik op geen enkele manier real-time mijn bel/sms status zien. Ik kan alleen op internet zien hoeveel minuten ik overhad. Dus toen ik dacht dat ik nog genoeg minuten over had toen zat ik er al blijkbaar overheen. Dus had ik nog meer gebeld waardoor ik nog meer moest betalen. Nu is mijn volgende vraag:

Is er een app (jailbreak of non-jailbreak) die al mijn minuten en smsjes opslaat en als het kan dat hij ook meteen een melding geeft wanneer ik nog maar een paar minuten over heb?

Alvast heel erg bedankt,
Groeten Sentmen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-11, 11:09
sentmen sentmen is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 144
Stuur een bericht via MSN naar sentmen
Standaard

Ik heb nog steeds niks gevonden. Er bestaat toch wel zon app die dat kan meten?

Groetjes Sentmen.
  #3  
Oud 15-06-11, 11:13
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

De meeste providers hebben zon 'belstatus' app in de App Store staan. Heeft Ben die niet? Mogelijk kun je wel je belstatus via Safari bekijken? Er is nl. geen universele app oid die dat bijhoud voor je. Misschien wel een jailbreak tweak, maar dat weet ik niet. En die zouden ook helemaal niet precies zijn.
En je wilt natuurlijk liever de informatie of tellers of status, zoals die bij jouw provider bekend is....
  #4  
Oud 06-11-11, 13:42
sylme sylme is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sentmen Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik zit met een klein probleempje. Ik heb een tijdje geleden een sim-only abbonement gekocht van ben.nl. Maar bij deze provider kan ik op geen enkele manier real-time mijn bel/sms status zien. Ik kan alleen op internet zien hoeveel minuten ik overhad. Dus toen ik dacht dat ik nog genoeg minuten over had toen zat ik er al blijkbaar overheen. Dus had ik nog meer gebeld waardoor ik nog meer moest betalen. Nu is mijn volgende vraag:

Is er een app (jailbreak of non-jailbreak) die al mijn minuten en smsjes opslaat en als het kan dat hij ook meteen een melding geeft wanneer ik nog maar een paar minuten over heb?

Alvast heel erg bedankt,
Groeten Sentmen.

hoi

Op mijn android had ik callmeter ng die alles kon bijhouden, nu op mijn iphone zoek ik ook een app die dit kan (heb geen jailbreak)
  #5  
Oud 19-02-12, 09:50
hugoviool hugoviool is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik ben ook op zoek, ik denk dat ik een oplossing ga vinden in de vorm van 'voiceman' . Heeft iemand ervaring met deze app? De app houdt de belstand bij via de telefoon app.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
belminuten + data bunqueejump iPhone algemeen 5 23-08-10 17:09
Belminuten iRolf Odido (T-Mobile) 4 14-07-10 08:32
Belminuten Guppyfriend Odido (T-Mobile) 2 22-12-09 17:22
Te weinig belminuten?.. Tjainie Odido (T-Mobile) 6 04-09-08 09:49
registratie belminuten julietriccione Overige providers Nederland 0 04-12-07 22:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:31.