Belminuten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds vandaag mijn iPhone binnen waarbij het abonnement aangesloten is op: 2 juli. Nou heb ik een online T-Mobile account aangemaakt en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Belminuten
Hallo,
Ik heb sinds vandaag mijn iPhone binnen waarbij het abonnement aangesloten is op: 2 juli. Nou heb ik een online T-Mobile account aangemaakt en nu staat er bij resterend beltegoed: E 2,18. Kan iemand mij uitleggen wat dit inhoud? Moet ik hier extra voor betalen naast mijn abonnement en is dit internet o.i.d.? En waar kan ik zien hoeveel belminuten / smsjes ik nog heb? Ik heb een Relax Online abonnement. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
even geduld, duurt enige dagen voordat alles goed staat op je TM account!
|
|||
|
|||
klopt duurt enige dagen!
|
|
|||
|
|||
Irolf vergeet niet je profiel te veranderen
|
|
||||
|
||||
Duurt kennelijk ook enige dagen
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
belminuten + data | bunqueejump | iPhone algemeen | 5 | 23-08-10 17:09 |
Belminuten | Guppyfriend | Odido (T-Mobile) | 2 | 22-12-09 17:22 |
Belminuten echte minuten ? | daaf | Odido (T-Mobile) | 4 | 07-09-08 14:55 |
Te weinig belminuten?.. | Tjainie | Odido (T-Mobile) | 6 | 04-09-08 09:49 |
registratie belminuten | julietriccione | Overige providers Nederland | 0 | 04-12-07 22:07 |
|
|