T-mobile iphone 4 unlocken discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben van plan om via pdashop een iphone 4 te kopen met verplicht T-mobile abbonement voor een jaar. Kan ik dan de eerste dag al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-mobile iphone 4 unlocken
Ben van plan om via pdashop een iphone 4 te kopen met verplicht T-mobile abbonement voor een jaar. Kan ik dan de eerste dag al T-mobile bellen, dat ik tegen betaling mijn iphone 4 wil laten unlocken? Via marktplaats valt niet mee een serieuze verkoper te pakken te krijgen voor een simlockvrije iphone 4.
Ik wil geen jailbreak uitvoeren en dat soort dingen. Heb KPN. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
na 12 maanden zou het gewoon moeten kunnen (gratis)
en volgens mij als je het gelijk wil kost het 120 euro |
|
||||
|
||||
Vermoedelijk wel. Kost dan 120 euro. Maar niets is zeker.
|
|
|||
|
|||
ik wil wel een gelockte iphone 4 van je overnemen hoor! geen probleem.......mits de prijs een beetje redelijk is.....
|
|
||||
|
||||
weet je zeker dat die iPhone van PDAshop gelocked is? omdat de iPhone 4 nog niet officieel uit is bij T-mobile kan het ook zijn dat het toestel uit Frankrijk of Duitsland komt
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Betreft een T-Mobile simlock en hij is nog niet leverbaar maar het is wel mogelijk om een pre-order te doen. |
|
|||
|
|||
Heb een iphone 4 16Gb besteld in Italië en betaald via paypal, dus ik heb kopersbescherming.
En geen simlock. Laatst gewijzigd door iphone3Gpeter; 12-07-10 om 01:15. |
|
|||
|
|||
Iphone3gpeter mag ik vragen waar je hem hebt besteld?
en wanneer je hem denkt binnnen te krijgen? |
|
||||
|
||||
ja heb hier ook wel interesse in ??
|
|
|||
|
|||
Haal hem in Engeland. Direct sim-lock vrij en op naar Vodafone / KPN
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS 3.1 T-Mobile Unlocken | hapjesprins | Archief | 2 | 08-10-09 18:35 |
iPhone 1e gen.: iPhone UK -> T-Mobile i150 abo. Unlocken nodig | smietie | Unlock [archief] | 1 | 11-02-09 16:58 |
|
|