Geen bereik als ik binnen ben. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) In mijn huis heb ik opeens bijna nooit meer ontvangst. Hij zegt dat steeds Geen Service aan, eerst was dit niet zo. Niet alleen bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen bereik als ik binnen ben.
In mijn huis heb ik opeens bijna nooit meer ontvangst. Hij zegt dat steeds Geen Service aan, eerst was dit niet zo.
Niet alleen bij mij thuis, maar ook als ik bij een vriend thuis ben of in de supermarkt. Wat moet ik doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ligt eraan waar je woont. in een drukke stad? dan t-mobile bellen en gaan klagen. dan krijg je mischien korting, of je kunt je abbonement beeindigen, maar dus ook je iphone weer inleveren.
|
|
|||
|
|||
Ik woon in Diemen. Maar ik als de simkaart in mijn ouwe Sony Ericsson stop, dan heb ik normaal bereik enzo. Maar met mijn iPhone steeds niet. :S
|
|
|||
|
|||
Het bereik van T-Mobile is inderdaad op veel plaatsen erg belabberd!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oude simkaart toevallig ?
een nieuwe wil soms wel problemen oplossen mijn vriendin heeft dit ook gehad met een tmobile kaartje en die moest toen omgeruild worden voor een nieuwe |
|
||||
|
||||
Ik heb dus ook problemen met mijn bereik en kan mijn abbo ontbinden of korting krijgen.
Ik krijg wel een nieuwe simkrt toegestuurd om te kijken of het probleem dan opgelost is. Had mijn simkrt in een ander toestel gedaan en toen was het bereik beter als in de iPhone. Het ligt niet aan de iPhone,want hiervoor had ik Vodafone en geen enkel probleem gehad mbt de ontvangst.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia: Bereik Als Percentage En iTypfaster | frederik7 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 30-05-11 02:25 |
Binnen maar 1 streepje bereik kpn(hi) | okkie100 | KPN | 2 | 30-08-10 13:30 |
Geen 3g of gprs bereik binnen met 3gs, wel met 3g | PNXRMX | Odido (T-Mobile) | 0 | 05-07-09 18:53 |
bereik binnen gebouwen | wil | Overige providers Nederland | 3 | 19-01-09 12:49 |
BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS | vinnieblanco | Overige providers Nederland | 5 | 18-08-08 23:54 |
|
|