Binnen maar 1 streepje bereik kpn(hi) discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, heb de iphone 4 nu 2 dagen maar heb thuis of op het werk binnen maar 1 of 2 streepjes bereik heel soms ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Binnen maar 1 streepje bereik kpn(hi)
Beste forumleden,
heb de iphone 4 nu 2 dagen maar heb thuis of op het werk binnen maar 1 of 2 streepjes bereik heel soms 3 met kpn. 3G netwerk op het werk binnen helemaal niet, collega van me met een Iphone 3gs heeft vol bereik bellen en internet hij heeft T-Mobile is dit niet vreemd??Zou dit aan de provider of aan de telefoon kunnen liggen?? Iemand die me kan helpen Alvast Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij , Vodafone, is dit bereik op 3G ook niet veel beter , althans binnen niet. ( maar daar Wi-Fi)
GPRS overal en altijd 5 streepjes. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zo heb ik thuis redelijk ontvangst met t-mobile op mijn iPhone, kpn daarentegen is echt heel slecht hier. Vodafone (wat ik nu heb) is ook redelijk. Vooral binnen in gebouwen komt het er erg op aan hoe goed de dekking is van jouw provider in die buurt. Laatst gewijzigd door ballegooier; 30-08-10 om 13:35. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 geeft 1 streepje bereik - Zonder Unlock! | turbodiesel13 | Jailbreak | 12 | 15-04-11 15:12 |
Bereik Iphone 3Gs icm KPN, | psytek | KPN | 3 | 24-08-10 16:07 |
Geen bereik als ik binnen ben. | Rampo | Odido (T-Mobile) | 6 | 12-07-10 13:57 |
bereik binnen gebouwen | wil | Overige providers Nederland | 3 | 19-01-09 12:49 |
[2G] bereik: KPN slecht, Orange goed | GoldieLox | KPN | 0 | 31-08-08 22:16 |
|
|