bereik binnen gebouwen discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een abonnement T-Mobile. Binnen gebouwen ben ik meestal niet bereikbaar. Vooral de moderne kantoorgebouwen. Dankzij yellowsn0w kan ik nu mijn oude prepaid ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bereik binnen gebouwen
Ik heb nu een abonnement T-Mobile. Binnen gebouwen ben ik meestal niet bereikbaar. Vooral de moderne kantoorgebouwen. Dankzij yellowsn0w kan ik nu mijn oude prepaid kaart vodafone proberen. Maar ook met Vodafone valt regelmatig de ontvangst weg op mijn werk.
Hoe zijn de ervaringen met KPN en Vodafone met bereik binnen gebouwen? Of ligt het toch aan de iPhone dat deze een mindere ontvangst heeft ondanks firmware updates? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder heb ik dit probleem alleen als ik EDGE en 3G aan heb staan. Als ik deze uit heb staan en dus alleen telefoon netwerk dan heb ik vaak gewoon goed bereik. Blijft erbij dat het ook met 3G gewoon goed moet zijn.
|
|||
|
|||
Edge en 3G staan al uit. En toch altijd geen service binnen gebouw. Een stap buiten het gebouw en ik heb vol bereik ook met 3G als ik dat aan zet. Met Vodafone gaat het wel beter.
Laatst gewijzigd door wil; 19-01-09 om 12:48. |
|
|||
|
|||
vandaag contract laten ontbinden met t-Mobile.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Binnen 1 week je IPHONE 4 binnen hebben ?? DAT KAN | Dejviisz | Koopinformatie Nederland | 19 | 03-09-10 00:06 |
Binnen maar 1 streepje bereik kpn(hi) | okkie100 | KPN | 2 | 30-08-10 13:30 |
Geen bereik als ik binnen ben. | Rampo | Odido (T-Mobile) | 6 | 12-07-10 13:57 |
Geen 3g of gprs bereik binnen met 3gs, wel met 3g | PNXRMX | Odido (T-Mobile) | 0 | 05-07-09 18:53 |
|
|