//

Hi Eindeloos online hoge verbruikskosten?

Hi Eindeloos online hoge verbruikskosten? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een week of 2 mijn iPhone i.c.m. Hi 30 + eindeloos online. Bevalt prima, erg mooi speelgoed. Alleen ik stuur net met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-11-08, 16:19
Nelle Nelle is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 1
Question Hi Eindeloos online hoge verbruikskosten?

Ik heb nu een week of 2 mijn iPhone i.c.m. Hi 30 + eindeloos online. Bevalt prima, erg mooi speelgoed.

Alleen ik stuur net met budget check een berichtje, krijg terug:

Nog 82% van je bundeltegoed over -> kan kloppen, nauwelijks gebeld en stuk of 10 smsjes.

Maar dan:

Melding Hi Eindeloos Online: Verbruik 70,867 MB t.w.v. 177,14 sinds factuur 14 november. -> ok, WAT??

Das wel heul veul.. (zo een 2,50 per mb?). Ik heb volgens mijn iPhone: 3,3 MB Verstuurd en 69,3 MB Ontvangen.

Ik heb maar 2 dagen gebruik gemaakt van 3G, in de trein, de rest van de tijd gewoon Wi-Fi. Beetje nos.nl, ns.nl etc. Geen youtube, geen muziek gestreamed. Wel email gecheckt en msn uitgeprobeerd. Iemand enig idee hoe dit kan?

Afgelopen 4 dgn. zat ik in Italia, maar dataroaming heb ik uitstaan..

En wat is 'normaal' gemiddeld verbruik?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-12-08, 16:48
josh_b josh_b is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard

WOW
Dat is echt veel geld, gelukkig hoef je maar 9,95 te betalen. Ik zit er ook aan te denken om dat aan te schaffen, nu heb ik ter test een webpagina geladen (maar eentje) en dat heeft me al €3,50 gekost. Echt niet normaal die kosten. Over het gebruik is mij het e.e.a. ook nog niet duidelijk, maar misschien is je tellertje een keer gereset ofzo.
  #3  
Oud 12-01-09, 16:36
Daros Daros is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 199
Stuur een bericht via MSN naar Daros
Standaard

Ik heb ook eindeloos online maar als ik een SMS stuur komt er wel me verbruik maar daarachter 0.00 Euro.

Als ik jou was zou ik even met Hi gaan bellen!!
  #4  
Oud 15-01-09, 21:10
treewhisperer treewhisperer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 15
Standaard

Hi, Ik heb zojuist mijn eerst rekening binnen, ten eerste waren ze bij de gsm winkel vergeten door te geven aan Hi dat ik eindeloos online wilde. Ten tweede ben ik er zojuist achter gekomen dat streaming content van bijvoorbeeld Youtube, Joost en Tunin extra geld kost bij Hi, kan iemand dit bevestigen???

bron: hi.nl

Citaat:
Streaming

In een Eindeloos Online bundel zit geen streaming inbegrepen.
Voor streaming betaal je €0,25 per mb. Dit bedrag geldt alleen als je een Eindeloos Online bundel hebt. Streaming gebruik wordt achteraf berekend en in rekening gebracht via je maandelijkse factuur.

Streaming op je mobiel is geluid of video ophalen terwijl jer naar luistert of kijkt. Bijvoorbeeld radio luisteren via je mobiel (Tunin FM), Youtube of andere videosites. Wanneer je een video of geluidsbestand eerst download en opslaat op je mobiel en daarna afspeelt, is er geen sprake van streaming. Dit valt dan wel binnen je Eindeloos Online bund
  #5  
Oud 21-01-09, 22:40
treewhisperer treewhisperer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door treewhisperer Bekijk bericht
Hi, Ik heb zojuist mijn eerst rekening binnen, ten eerste waren ze bij de gsm winkel vergeten door te geven aan Hi dat ik eindeloos online wilde. Ten tweede ben ik er zojuist achter gekomen dat streaming content van bijvoorbeeld Youtube, Joost en Tunin extra geld kost bij Hi, kan iemand dit bevestigen???

bron: hi.nl
...is er niemand die mij kan vertellen hoe het met streaming content zit op de iphone? want volgens berichten kun je met de iphone geen streaming binnenhalen? maar hoe zit dat dan met het eindeloos online abbo van Hi?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HI Eindeloos online jdh009 Overige providers Nederland 2 27-08-10 23:56
Hi Eindeloos Online BramW Overige providers Nederland 2 30-03-10 16:43
Hi eindeloos online doen of niet? Echt eindeloos? iPown Overige providers Nederland 7 09-01-10 02:42
Hi Eindeloos Online basboy Overige providers Nederland 31 03-09-09 16:53
Hi abonnement + eindeloos online Alfaten Archief 3 26-01-08 18:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:45.