Hi Eindeloos Online discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist de zoek functie al gebruikt, maar niet precies gevonden waar ik naar op zoek was. Zojuist heb ik op mijn jailbreak+unlock iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hi Eindeloos Online
Ik heb zojuist de zoek functie al gebruikt, maar niet precies gevonden waar ik naar op zoek was.
Zojuist heb ik op mijn jailbreak+unlock iPhone 3G 3.1.2 een eindeloos online abbonement van Hi afgesloten. De snelheid valt me mee, maar ik heb 3G zojuist op On gezet, maar er verschijnt geen symbooltje bij de provider naam in het scherm. Ik dacht dat dit wel moest. Moet ik hiervoor nog iets instellen, want bij Algemeen -> netwerk -> Mobiel datanetwerk staat bij mij alles leeg. Vraag 2: Al hoort die hier niet thuis. Via Instellingen-> Mail -> Nieuwe gegevens -> Geavanceerd -> Hotmailaccount/Gmail Kan ik niet kiezen voor Push, alleen maar voor Fetch of Handmatig. Is het niet mogelijk om Push te activeren bij een Hotmail of Gmail account? (Bij mijn schoolmail kan het wel ) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik kan je eerste vraag beantwoorden, heb je wel 3g dekking op de plek waar je bent?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HI Eindeloos online | jdh009 | Overige providers Nederland | 2 | 27-08-10 23:56 |
Hi eindeloos online doen of niet? Echt eindeloos? | iPown | Overige providers Nederland | 7 | 09-01-10 02:42 |
Hi Eindeloos Online | basboy | Overige providers Nederland | 31 | 03-09-09 16:53 |
Hi eindeloos online vragen | VLB | Overige providers Nederland | 4 | 02-07-09 23:18 |
Hi eindeloos online + Iphone | davidvt | Overige providers Nederland | 13 | 02-08-08 14:16 |
|
|