Hi eindeloos online doen of niet? Echt eindeloos? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Klein vraagje ik heb op dit moment gewoon prepaid kaart op mijn jailbroken iphone maar er gaat telkens beltegoed vanaf omdat die apps waarschijnlijk telkens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hi eindeloos online doen of niet? Echt eindeloos?
Klein vraagje
ik heb op dit moment gewoon prepaid kaart op mijn jailbroken iphone maar er gaat telkens beltegoed vanaf omdat die apps waarschijnlijk telkens verbinding maken met internet nu zag ik laatst sim only abonnementen van Hi waarbij je voor €8,95 75 belminuten en 150 smsjes per maand hebt en voor 2,50 extra ook nog eindeloos online internet hebt en aangezien ik telkens dingen over extra kosten etc hoor vroeg ik mij af als ik nou dat abonnement van (totaal) 11,45 per maand met eindeloos internet zou nemen komen er dan nog extra kosten door addertjes onder het gras of is het gewoon echt onbeperkt waardoor je bijvoorbeeld Ebuddy en hyves zo vaak als je wilt kun openen en videos op youtube kunt bekijken zonder dat er iets op die 11,45 komt ik hoop dat iemand hier op kan antwoorden Met vriendelijke groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand weet het?
|
|
|||
|
|||
He iPown,
Ik heb gewoon een abonnement van 30 euro plus 9,95 aan Hi eindeloos online. Ik heb gewoon goed internet op mijn iphone en betaal gewoon 9,95 per maand, hoelang ik ook mijn apps aan heb staan. Of dat ook zo voor sim only werkt weet ik niet. Maar het lijkt mij wel logische. Alleen lijkt mij een bedrag van 2,50 voor internet wel wat aan de lage kant. Vraag het eens in de winkel?! Groetjes |
|
|||
|
|||
Ik geloof dat die 2,50 alleen de eerste paar maanden is. Daarna word het 9,95.
Maar eindeloos is ook echt eindeloos, mits je natuurlijk niet in het buitenland gaat internetten. Want dan loopt je rekening aardig op!! |
|
|||
|
|||
ik heb zelf een hi20 abo met eindeloos online voor 9,95
en werkt goed en naar behoren die 2,50 van jouw is trouwens een aktie voor het eerste jaar daarna betaal je volgens mij ook 10 euro per maand |
|
||||
|
||||
Zoals hierboven al genoemd
Bij een 2 jarige abo betaal je de eerste 12 mnd €2,50 daarna weer €10,- per maand... |
|
|||
|
|||
heb ik ook eerste jaar 2,50.. daarna 9,95pm
hi heeft een nadeel let op! heeft een "fair use policy" lees hier meer; Fair use policy - Hi je krijgt eerst een sms'je als je op 80% zit, en daarna een sms'je als je snelheid gehalveerd is.. als je wat apps download zit je hier best snel op! |
|
|||
|
|||
duidelijk, hartelijk bedankt allemaal
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HI Eindeloos online | jdh009 | Overige providers Nederland | 2 | 27-08-10 23:56 |
Hi Eindeloos Online Maar Niet Heus | mvveelen | Overige providers Nederland | 6 | 25-05-10 13:27 |
Hi Eindeloos Online | BramW | Overige providers Nederland | 2 | 30-03-10 16:43 |
Hi Eindeloos Online | basboy | Overige providers Nederland | 31 | 03-09-09 16:53 |
Hi Eindeloos online & | Martijn@iPhoneForum | Overige providers Nederland | 1 | 06-09-08 12:44 |
|
|