Hi Eindeloos online & discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) L.S., Recentelijk een iPhone 3G gekregen icm een Next sim v3 / China3GPP (zie iPhone 3G sim tabel ). Tevens een Hi Eindeloos online aangeschaft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hi Eindeloos online &
L.S.,
Recentelijk een iPhone 3G gekregen icm een Next sim v3 / China3GPP (zie iPhone 3G sim tabel). Tevens een Hi Eindeloos online aangeschaft ('data bundel'). Telefoneren gaat goed, maar ik krijg geen internet verbinding. Ik heb geprobeerd: 3G in en uitgeschakeld Diverse combinaties bij Instellingen > algemeen > netwerk > mobiel datanetwerk APN: portalmmm.nl Gebruikersnaam: <leeg> Wachtwoord: <leeg> APN: internet Gebruikersnaam: <leeg> Wachtwoord: <leeg> APN: internet Gebruikersnaam: KPN Wachtwoord: gprs Maar helaas: ik kan niet mailen of surfen. Safari geeft bv. aan: Safari kan de pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet. In dit artikel wordt nog een tip gegevens waarij KPN/Hi instellingen via het file system worden ingesteld: https://forum.iculture.nl/f18/i...e-fw2-0-a.html Hoe kan ik bij de instellingen-files komen vanaf Windows Vista? Graag suggesties, tips enz. Ik kan nu mijn "eindeloos online" niet gebruiken. Al vast bedankt! Mvg., Martijn Laatst gewijzigd door Martijn@iPhoneForum; 06-09-08 om 00:11. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf het een en ander voortgeborduurd op suggesties elders op het forum: ik kan nu surfen, het weer opvragen ed.
Zie https://forum.iculture.nl/f18/i...tml#post184943 Mvg., Martijn |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HI Eindeloos online | jdh009 | Overige providers Nederland | 2 | 27-08-10 23:56 |
Hi Eindeloos Online | BramW | Overige providers Nederland | 2 | 30-03-10 16:43 |
Hi eindeloos online doen of niet? Echt eindeloos? | iPown | Overige providers Nederland | 7 | 09-01-10 02:42 |
Hi Eindeloos Online | basboy | Overige providers Nederland | 31 | 03-09-09 16:53 |
[Oplossing] KPN Surf & Mail & HI Eindeloos Online - iPhone FW2.0 | Dennis² | KPN | 24 | 24-10-08 21:10 |
|
|