Cydia: Bereik Als Percentage En iTypfaster discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hooi, Ik heb 2 vragen. Ik heb gelezen dat je je bereik van je provider ook kan laten uitdrukken in een percentage(net als bij je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia: Bereik Als Percentage En iTypfaster
Hooi,
Ik heb 2 vragen. Ik heb gelezen dat je je bereik van je provider ook kan laten uitdrukken in een percentage(net als bij je batterij). Schijnt via Cydia te kunnen. Alleen de vraag: hoe heet dit progje? Second: Ik wil zo'n iTypfastr programmaatje want ik typ te snel met als gevolg vervelende spelfouten voor andere in bijv whatsapp. De versies die ik geprobeert heb via Cydia werken niet op iOS 4. Iemand idee welke wel werkt of hoe ik em wel aan de praat krijg? Groeten, Frederik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
vraag 1, zoeken op battery, vind je vanzelf wel wat.
vraag 2. die werkt niet meer v.a. 4.2.1 en dr is ook niets soortgelijks. |
Labels |
cydia, itypfaster, itypfastr, percentage |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia ringtone opslaan als mp3 | Djinn | Ringtones en Wallpapers | 0 | 27-05-11 11:34 |
Geen bereik na update cydia + de/-installeren van apps, T-mobile toestel | Cogy | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-11-10 21:18 |
Geen bereik als ik binnen ben. | Rampo | Odido (T-Mobile) | 6 | 12-07-10 13:57 |
Geen bereik na verwijderen Blacksn0w via Cydia | Kamphuis | Archief | 3 | 10-02-10 21:23 |
[Cydia] Batterij Percentage | Gkidstyle | Archief | 1 | 06-05-09 23:32 |
|
|