Wel 3G EDGE Geen Internetverbinding discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone al tijdje gejailbreaked en altijd internetverbinding gehad via 3G of EDGE. Maar nu plotseling staat er wel dat ik 3G of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wel 3G EDGE Geen Internetverbinding
Ik heb mijn iphone al tijdje gejailbreaked en altijd internetverbinding gehad via 3G of EDGE. Maar nu plotseling staat er wel dat ik 3G of EDGE verbinding heb maar safari en alle applicaties die met internet werken geven allemaal aan dat er geen internetverbinding is. Heeft iemand dit probleem ook gehad of weet die hoe je dit kan verhelpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als iemand een oplossing heeft .. GRAAG! |
|
|||
|
|||
Heb vandaag precies hetzelfde, sinds middag uur. Vol balkje, maar geen connection... Vaag
|
|
||||
|
||||
Dat is tmobile die zijn zaakjes nog steeds niet op orde heeft.
|
|
|||
|
|||
Ik denk het ook, want ik ben nu thuis en nu doet de 3G het gewoon weer prima. Op mijn werk was er in de buurt vast weer een mast defect. Wel vreemd dat het balkje vol bleef staan...
|
|
|||
|
|||
Owk, maar me vrienden met dezelfde iphone hebben niet dat probleem als ik bij ze ben, en dat is dan gewoon zelfde provider en gaat via de zelfde mast..
|
|
|||
|
|||
Ik had het zelfde probleem na een update naar ios4. Mijn oplossing was je iphone herstellen en configureren als nieuwe iphone. Ik had ergens op internet gelezen dat er in je backup sporen van een eerdere jailbreak zitten die een conflict geven met je internetinstellingen.
Dus even opnieuw je iphone configureren en geen oude backup er op zetten werkt. |
|
|||
|
|||
Ik heb met t-mobile gebeld en me internet doet het weer. Het enige wat je moet doen is:
instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel alle instellingen. Het maakt niet uit of hij gejailbreaked is, alles blijft het doen, het enige nadeel is dat je Apps daarna door elkaar staan. |
|
|||
|
|||
Ook na het herstellen van alle instellingen:
instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel alle instellingen nog geen succes. Nu terug na factory default |
Labels |
3g edge geen verbinding |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen EDGE/GPRS, wel 3G | Mitjell | Proximus | 4 | 15-05-11 12:15 |
Geen Edge verbinding, wel Wi-Fi | Hosley | Wi-Fi | 5 | 01-10-10 12:24 |
Geen internet met EDGE, wel met 3G | Vennet | Orange | 1 | 16-08-10 20:09 |
T-mobile geen bereik , wel met edge met beltegoed | machwestdurp | Odido (T-Mobile) | 0 | 28-07-09 20:04 |
Geen internet met 3G, wel met gprs/edge | tomnijhuis | iPhone algemeen | 14 | 29-04-09 17:02 |
|
|